🆚🆚🆚🆚

in #story6 years ago


Myaing teica seja
Looking.
Un laika gaitā, kamēr galvenā ceļa
Vairāki autovadītāji
Meklējiet nedēļas
Nav ēnas aitas mēdz redzēt, kad bažas
Cannes.
Patiesībā, viņa galvenā problēma drīz.
Taču tie nav, šķiet, runāt par
Es nesaku, tas bija nepareizi.
Kāpēc citur.
Tas ir tikai viņa draugi zina prātu.
Godīgs, mierīgs cilvēks.
Man nav problēmas.
Viņš saniknojās.
Bet viņas vārdi ir arī
Briesmīgs.
Sākot ar savu rūdījums, un bieži vien dusmīgs. Pārāk ilgi. Kaut tikai skriešanās
Mērķis.
Godība no visas ligzdas tuvumā
Atrasts automaģistrāle
Lai apskatītu vadītājs pagriezās auto pārvērst kādu
Ceļš no mugursoma bērnu caurules
Gar aitas, kad viņš redzēja vīrieti, kurš ir prieks, ka ir vadījis automašīnu.

'' Baltā vilnas ... ''

Jo viņas vārds tika saukta neformāla balss
Aitas no auga uz leju
Mota.

Vistu rezerves"

Un es biju pārsteigts.

'' Attitude ''

Viņa balss zvanīt, lai viņš iet uz priekšu, es vairs rūp aitām.
Šis cilvēks, kurš apstrādā viņu un dusmīgi protektora vāciņu.
Šie cilvēki vēlas un kviešu lauki.
Aitas būs taukaina.
Cik meitene maigums.
Deng Wicked barbaru grīdas.
Ignorēt Viņam godu no rezervēm
Izejošais puisis dusmīgs brauca aitas
aitas
Ieradās ar lielu soli
Viņš neņēma rokā.

'' Tad kāpēc Cho Cho balta vilna
Es negribu "

Aitas prom viņa roku un jāizmet
viņu uz augšu. ...

Es dzirdēju, ka jums nav nepieciešams, lai izsauktu
Aitas zināja ... ''

'' Es vēlos atgriezties jaunava nakti tagad, un es
Es aicinu to ... ''

Galvenais vadītājs '' Es nevēlos, lai padarītu
Kurpes un mest to skaidri "atgriezties mājās"

'' Kas notika, ka tāpēc viņas kājām
Es pa kreisi "

'' Jums ir jārīkojas vēl uzdoties vēlas aizmirst lietas "

'' Es aizbraucu mājās Stan protektoru
Man ir atstāt istabu
Es tik dusmīgs
Jums ir darīt kaut ko viegli
Man nepatika vārdus
Kāpēc tu saki ... ''

'' The patiesību ... Nav nepieciešams teikt, tu esi dusmīgs ''

'' Ko man dusmoties atkal lietas Atbildēt ... ''

Tālrunis depozīts aitu sauc roku turēt.

'' ''

Vārdi '', kad laiks nav ļoti ilgi
Tests ... ''

Tālrunis notiek rezerves aitas un rokām.

"Drop '' Jums ir jādara atkal

'' Man ir tik daudz, es gribu paņemt savās rokās,
kritums, un es aicinu to nepacietība vienlaikus
Es nesu jaunava ''

Runājot slava rezerves priekšējās durvis velk atvērtas. Aitas sēžot uz priekšgala.
Bet tad durvis atkal aizvērtas.
Vadītājam sēžot telpa
Tātad, vai jūs vadīt automašīnu ārā.
Un es negribu viņu netālu no Romas '
Apklusa.
Rokās ļaunā velna prātā
Viņas atkal jūtama. .............

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-26T02:49:03
Account Level: 0
Total XP: 65.00/100.00
Total Photos: 10
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58080.30
ETH 3102.16
USDT 1.00
SBD 2.40