😑😑😑

in #story6 years ago

aukstā ūdens
Cast, aitas vaigiem dedzināšana.

Ko '' ''

Sheep pakļauti aukstuma
Pārsteidza nomodā ar lielu miega dzimis slavu no rezervēm
Ar izvirzījies acīm un ......

'' Tas ir veids, kā jūs
Kāpēc ir atpakaļ "

Tas nonāk caur spārniem ''
Es nevarēju izsaukt auto ragu
Tas nav guļamtelpa
Mana tante piecēlos šo bungalo
Ļauj atvērt durvis, es atstāt balta vilna "

Lielie krāšņumā someday rezerves
Viena aita skulptūra ......

'' Es varētu skatīties un saglabāt aitas
Taču, kā tas aug ļoti miegains
Nedaudz no aizmigt ... ''

'Bye Tu nevainīgs'

Nav '', lai cilvēki var gulēt šeit
Man nav gulēt, nevarēja būt vainīgs

'' ''

Aitas rezerves spēka, jo četri vārdi
Angry ......

'' Man viņu ... anonīms
Karim white vilna "

Viņš nebija tik laimīgs ar aitām
Tikai iegūt viņu uz dzīvojamo istabu augšstāvā
Nekad zinu .........

Vistas "aitas augšā
Kā jums ... ''

'' Es vēlos sodīt pozitīvo carry "

Vai nav "Vistu" Barber "

Acu Vīns ar lielu rezerves spēku pie aitu un turiet sparģeļi
Balss čukstēja ......

'' Es gribu zināt? ","

Whiskers ar lielu seju
Četri nobijies aitas
Vienīgā nod galvu.
Citāds spožums rezerves smaidīt
Un četras aitas priekšgala muļķi tevi manās rokās.

"Mazs saime 'Mahinda
Bet es ... ''

'' Es tevi neklausīs
Tiks sodīts ... ''

Vistu '' ... ''

Un tāpēc, ka viņa vārdi krāšņumā rezervēm. ...

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-31T17:34:27
Account Level: 0
Total XP: 71.50/100.00
Total Photos: 11
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations @pwagyi! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58080.30
ETH 3102.16
USDT 1.00
SBD 2.40