You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sci-fi Story - Mischievous Robots (English/Turkish)

in #story6 years ago

Sonunun böyle bittiğine şaşırdım .d
Farklı,güzel olmuş.Ortamı ,tipleri kafamda oluşturdum.Hazırım dedim.Şu diyaloğa kadar.

Davut’un kendisini aldatmasını düşünerek “bazı hataların telafisi mümkün olmuyor” dedi Sara.

“Buna sen karar veremezsin”

“Yoldayken tüm kopyalarının silinmesi talimatını verdim”

“Ben de artık bu evliliği sürdürmenin anlamsız olduğuna karar verdim”

“Başka biri var değil mi? Benim kadar zengin mi bari?” diye sordu Sara.

“O sıradan biri. Seni sevmiştim, ama artık bitti, üzgünüm” dedi Davut.

Tüm mevzular sanki yukarıdaki olay için gerçekleşmiş. Sonuç olarak elinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56006.20
ETH 2375.33
USDT 1.00
SBD 2.33