Üst Geçitte Hırgür Çıktı | I jumped down from bridge of metrobus

in #story7 years ago

KALVAS gündelik yaşantısını devam ettirebilmek için mutlaka metrobüsü kullanır. Yani buda onu üst geçitleri kullanmak zorunda bırakır. Her zamanki gibi iş çıkış vaktine kalmış olan KALVAS'ın yaşadığı bu üst geçit olayı, gerçekten insanı hayrete düşürecek cinsten...


Saat 19:00 suları metrobüs duraklarının çok yoğun olduğu bir saattir. Ve nedense genellikle hep bu saatlerde metrobüse biniyorum. Üst geçide çıkmadan önce uzaktan bir kesiyorum bakalım bu gün kaç saate binebiliriz diye kafamda beyin fırtınası başlatıyorum. Uzaktan kesmekte alışkanlık olmuştu aslında hiç bir zaman üst geçitler beni şaşırtmadı, her zaman aynı kalabalıklığı ile devam etti...

üst geçit.jpg


Hal böyle iken insanın eve gidesi gelmiyor gerçekten. Şak diye kendini aşağı atıp devamının spontane gelişmesini istiyor insan bazen. Bu fikir aklıma çok yattı nedense, zaten sıkılmışım yorulmuşum depresyon dolmuşum. Dedim şimdi burada beklemeye kalksak 1-2 saat kafadan gider. E sizde biliyorsunuz cambazlık konusunda iyi olduğumu, yani eğer az çok okumuşluğunuz varsa eski yazılarımı cambazlık yeteneklerimi az çok kestirebilirsiniz...

eren.jpg

KALVAS'ın sesli düşünmesi sonucu arkadaşları tarafından tepki almasının üzerine biraz daha sakinleşti ve şöyle bir bakış ile köprünün ucunu kesti. Baktı ki orada da durum aynı ve bu kendini aşağı atma fikrinden artık onu kimse geri çeviremezdi.

gişe.jpg

Mükemel Bir Atlayış


Counter Strike'ta silah aldıktan sonra kurşun almak için öçöçöçöç hamlesini yapar ve hızlı bir şekilde koşmaya başlarsınız ya, aynen o şekilde bir gaz geldi ve sırtımdan çantamı çıkarıp attım gerisi sirenler vs. bir arabanın arkasında baş ucumda 1 adet serum hastaneye doğru yola koyulmuş idik. Bana hiç bir şey olmadı elbette fakat trafiğe kalmadan hızlı bir şekilde eve gidebilmek adına böyle bir şey yapmak zorundaydım ve pişman değilim. Hastaneye varmamızın ardından doktor baktı hiç bir şeyim yok hemen salıverdi beni. Bu olay bana kafadan 1,30 saat kazandırdı neredeyse. Artık haftada 2-3 kere üst geçitten atlayıp olay yaratmayı düşünüyorum...


KALVAS (21) yaşadığı bu olayın ardından 1 haftalık rapor aldı ve sineye çekilip İstanbul'un insan kalabalığından uzaklaşmak adına kasaba hayatına yönelmeyi düşünüyor. Esen kalın.

kahve.jpg


[EN]

KALVAS surely uses metrobus in order to keep going his daily life. So that he uses the bridges to go metrobus station. As always it was the time that people left their work to go home so metrobus stations were full of people. After you read my story you will get shocked for sure...

It was 7 pm. I dont know but always I get on the metrobuses around this times, and is its kinda crowded every time. When I go to bridge I look at it from far away to check if there is again full of people or not. But surely I see it's crowded always.

When I face with this crowded, really I don't want to go home... Suddenly I want to jump down from bridge. I don't know but recently this idea comes to me good. I said myself " If I start to wait here probably I'll waste 1-2 hour... You know I'm good on acrobatics stuffs. If you read my old stories you should know that anyway...

After that I looked the other side of bridge if there is crowded as well. But the answer was yes so I decided to jump from the bridge. No one could prevent the decision of KALVAS ! he was sure on this.

When you buy weapon on Counter Strike 1.6 to buy ammo you press öçöçöçööçöç and after that you rush right? Exactly like that I threw my bag and then I heard ambulance siren and it was comin for me... I felt that we were going to hospital and I saw a doctor on my hill. Nothing happened to me I did this to go home on short way, and I did it. I'm not regret because of that. After we arrived to hospital, the doctor checked me and he saw that I'm okay, he let me go. I saved at least 1,30 hour as doing this. Probably after this day I'll jump down from bridge 2-3 times in a week.

KALVAS (21) he got a report to take a rest for 1 week and now he's thinking to settle down town life in order to avoid crowded of Istanbul. Stay cool. GoodBye !

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75