Kıyak adammışsın Helal olsun..

in #story6 years ago

Bu gün komple tüm attığım postlara tekrardan bir göz gezdirdim ve zamanında gerçekten çok keyif aldığım belliymiş. Bir çok saçma sapan parodi hikayeler yazmışım ve en severek yazdıklarımdan bir tanesini sizlerle paylaşmak istedim. Keyif alırsınız umarım, Mesut Baba kıyak adamdı güzel kurtardı beni hengamenin içinden..


Merhabalar merhabalar.. Bildiğiniz üzre kendimi şiire vurdum. Steemit beni çok değiştirdi, beni şair olmaya itti adeta. Posta gazetesine 1-2 tane gönderdim henüz yayınlanmadı. Yayınlanırsa eğer bomba olaylar dönecek arkadaşlar... Hal böyleyken günüm şiir yazmakla geçtiği için yaşamış olduğum tuhaf olaylar %50 oranla azaldı. Fakat dediğim gibi %50...


OKUL

İlk hafta olduğu için ders kayıtları vs. vs. bunlarla uğraştım. Her işimi 10 dakikada hallediyorum böylesine garip bir şekilde iyi gidiyor tüm işlerim. Dedim bunun altından büyük ihtimalle bir şey çıkar haydi hayırlısı kalvaaaaas... Okulumuzun çevresine yeni açılmış, öğrencileri gözüne kestirmiş, ticaret erbaplarının önderliğinde kurulan dükkanlar resmen cıvıl cıvıl... Sağımız solumuz popüler kültürden etkilenen dükkanlar ile dolmuştu resmen. Nereye baksam Kahveci abiler, hamburgerci ablalar... Ama bir dükkan var ki;


DÖNERCİ MESUT BABA

Bu abi ben okula başladığımdan beri aynı yerinde köhne, ufak dükkanında işini layığıyla yerine getiren bir abimizdir. Etrafına açılmış olan franchise dönercileri kendisine rakip bellemiş bir abimizdir mesut abimiz. E haliyle kendisiyle zamanla muhabbetimiz de oldu. Sever bizi, patatesi turşuyu basaaaar. Malzemeden çalmaz MESUT BABA.


FRANCHISE DÖNERCİ DÜKKANI

Ders kayıt işlemlerini falan hallettikten sonra, çıtırdan karnımızın acıktığını fark ettik ve tam o esnada Mesut Baba'ya doğru yöneldim. Bir de ne göreyim 1 adet palyaço beni yoldan çevirdi illede bizden yiyeceksin diyor bana boyaya bulanmış adam. Ben önden giden arkadaşlarımın biraz gerisinde kalmıştım ki palyaço sadece beni çevirdi ısrarlar ısrarlar... Hani öyle bir durumun içindeyim ki, palyaçonun yüzünden resmen berberimi aldatıyormuş hissine kapıldım. Sigara içmek için dükkanın önüne çıkan Mesut Baba beni palyaço ile boğuşur vaziyette gördü 2 duman çekmiş olduğu sigarasını umarsızca fırlattı ve dükkandan çıkardığı bıçak ile üstüme doğru koşmaya başladı. Aha Mesut Baba palyaçoyu kesecek demeye kalmadan, palyaço da durumu fark etmiş olmalıydı ki bir anda boynuma bıçağı dayadı ve resmen artık 1 rehine idim. Caddede ki herkes şoklar içerisinde 2 dönercinin benim için yapmış olduğu bu savaşı oturmuş seyrediyordu. Snap çeken mi dersiniz, Canlı yayın yapan mı dersiniz saçma salak bir ortamın içerisinde kaldım. Bir tarafımda boynuma bıçağı dayamış Palyaço diğer tarafta ise üstüme koşan Mesut Baba...


E.Y (21) Mesut Baba'nın heybetli bir şekilde üstüne koşmasından oldukça kıllandı ve kıvrak bir hareket ile palyaçonun elinden kurtulmayı başardı. Mesut Baba ise benim kurtulduğumu görünce biraz sakinleşti ve kaba bir dille palyaçoyu uyardı. E.Y (21) DÖNERCİ MESUT BABA isimli dükkanda part time ketçap mayonez sıkıcı olarak işe başladı. Esen kalın.


Sort:  

Kıyak adammıssın reis:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66619.84
ETH 3497.62
USDT 1.00
SBD 2.71