KALVAS GERİ DÖNDÜ

in #story6 years ago

dedem.jpg


4 günlük kaçamağımın sonunda geri, kürkçü dükkanına geldim. 4 gün boyunca ne Steemit'e girdim ne de bittrex'e. Yani anlayacağınız, pırıl pırıl bir kafa ile geri döndüm. Valla bunalan arkadaşlara tavsiyemdir, gidin birazcık SBD ezin. Hep çalış çalış olmuyor.


poem.png

Yoktum 4 gündür buralarda,
Oldum hasta airpotta.
Yaptım kendimce bir ense,
Tatil güzel mesele.

Oldum grip bir anda,
Soğukmuş valla Ukrayna.
Hepinize Dobra utra,
Geldim geri yuvama.

lviv.jpeg

Hakan Altun'a sevgilerle.



Sort:  

your photography is awesome and also loking so nice. i love your story Thanks for sharing

şapka yılannn ! , welcome home kalvas :D

şapka.jpeg

şapkam şekil önümden çekil.. tşk rdvn

fenasınnn .. ben tşk

Fenasin basa belasin.Hosgeldin komutan :)

Hoşgeldin cheff

Hoş bulduk şefim
Bir pizzanı yerim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46