D&R'da yaşanan tatsız olay | KALVAS was beaten by D&R Personnel

in #story7 years ago

Her zamanki gibi boş geçirdiğim cuma günümü değerlendirmek için D&R'a gidip beleşe saatlerce kitap okumayı planlıyordum. Bu şekilde daha verimli olduğunu düşündüğüm için kişisel olarak geliştirmiş olduğum bir taktiktir bu.

Güne Başlangıç


Haftanın sadece bu günü alarmsız uyandığım için cuma günlerini çok seviyorum. İstediğim kadar uyuma yetkisi bende olduğu için bu günü bir başka seviyorum. Yanlışlıkla kafiye yaptım, sanırım gerçek bir şair olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum neyse konumuz bu değil... Açtım gözümü akvaryumdaki balıklar adeta bize yem at dercesine akvaryumun köşesine gelmişler beni bekliyorlar, bir yandan tülü sıyırdım baktım hava mükemmel... Sonra dedim ki bu gün D&R'da beleşe kitap okuma günü!

22657472_1821523794806140_1356422314_n.jpg

Gittim D&R'a zaten eskiden de okumuş olduğum kitapları rafların en arkalarına koyuyorum kaldığım sayfayı kıvırıyorum falan hemen yaklaştım benim kitapların olduğu rafa başladım okumaya, içerde Starbucks'ta var zaten bide kahve yapıştırdım. Yanımada portatif tabure götürüyorum sırtımı rafa yaslayıp takılıyorum 4-5 saat. Bir de kendime kuytu bir yer belirledim büyük rafların arkasında kalıyor, yabancı dil kitapları falan var çok fazla gelen giden olmuyor, muhtemelen beni görmüyor zaten hiç kimse okuyacağımı okuyup gidiyorum. Kimseye zararım yok bence...

Arbede


Ben güzel güzel kitabımı okuyup kahvemi yudumlarken, yanıma itici bir tip yaklaştı...

İTİCİ TİP

  • Boy: 154 cm
  • Kilo: 80+
  • Gözlük: Evet
  • Cinsiyet: Erkek
  • Konuşma Yeteneği: ---
  • Ukalalık: Evet
  • Çalışma Kıyafeti: Olması gerekenden 1 beden küçük

İtici tip'in yanıma gelmesiyle birlikte ortamda sessizlik oluştu. Ben de tam onunla göz göze geldiğimde sağ elimde kitabı tutuyor sol elimle de kahveden bir yudum almak için ağzıma götürmek üzere harekete geçmiştim. Sol gözümün kadrajına giren itici tip beni bir anlıkta olsa tedirgin etti. Kitabı elimden bırakıp neden üstüme yavaş adımlarla geldiğini sordum. Kendisi de görmüş olduğu sahne karşısında şok olmuş olmalıydı ki konuşma yetisini kaybetmişcesine tavırlar sergiledi. Sonra bir anda tüm D&R çalışanları etrafımı sardı... Hepsinin suratında badass bir profil vardı. Tüm müşterileri mağazadan çıkararak 6 kişi beni çapraz sorguya çektiler. Biri diyo napıyon burda öbürü diyor izliyoruz seni 2 haftadır gelip gidip beleşe kitap okuyosun. Bir diğeri ordan atlıyor şerefsize bak kahve almış bide bu ne rahatlık falan.

Adamlar beleşe okuduğum kitapların listesini tutmuş, 10-12 tane kitaptan oluşan bir liste getirdiler bana kayıtları inceledik bunları okudun bitirdin falan diyolar, fatura kestiler öde bunu siktirol git dediler bana... Faturaya bi baktım aman aman ben diyeyim 100 siz diyin 150 SBD... Özetle en çokta İtici tip'ten yediğim sopa koydu... Ama olsun kitapları bitirdiğim için sıkıntı yok.

KALVAS (21) Agresif hareketler sergilemesi sonucu, kötü şeyler yaşadı. Şu anda aynı AVM'nin zemin katında bardakta süt mısırı satıyor. Esen Kalın.

berk ayraç.png

[EN]

I was planning to go to D & R to read books for free for hours on Fridays to evaluate the friday. This is a tactic I have personally developed because I think it is more productive about financial.

I just love Friday's because I wake up without an alarm on this day of the week. I love this day because I have the authority to sleep as much as I want. I made a rhyme I know I guess I'm going with a certain step towards becoming a real poet, anyway its not our topic atm. When I woke up I saw that the fishes in the aquarium are almost at the corner of the aquarium, like they were waiting for me to feed them after I looked from the window and weather was perfect think it how a beautiful day ! I said myself " It's the day of reading books on D&R for free ! "

I've already put books on the back of the shelves that I've already read in D&R, also in D&R there is Starbucks as well, so I bought a cup of coffe and went the shelf which my books were there. I took a portable stool to sit and read,chill. I stay there at least 4-5 hours. I also settled on a shelter behind big shelves, there are foreign language books and so there is not a lot going on, probably no o ne saw me there so far.

While I was reading my beautiful books and sipping coffee, a minger personnel approached to me.

Minger Personnel
Height: 154 cm
Weight: 80+
Glasses: Yes
Gender: male
Speaking Skills: ---
piggery: Yes
Work Uniform: Should be 1 size bigger than usual

There was silence for a moment after minger personnel came. I felt enchafed because of him for a while, I put my book to table and asked him to why you come to me with slowly paces. He couldn't answer me, probably he lost his speaking skills after he saw me on that position. After that suddenly all of D&R personnels surrounded around me. All of their faces were badass. All customers went out, and they interrogated me... One of them asked why you have been coming to here for 2 weeks to read books for free ? and the other one told look at this bitch what a comfortable is that he bought even a cup of coffee.

They kept a list of the books that I read already there were 10-12 books on the list. They gave me a tax and its almost 100-150 SBD I have to pay them. They said pay this and fuck off... To sum up, they all beated me but I finished the books so no problem...

KALVAS (21) After he exhibited aggressive movements, he had bad things... Now he sells popcorn at the same shopping center with D&R. Stay cool, GoodBye !

Sort:  

Nice one!

@tamimiqbal has upvoted this post with a reply.
Contribute to me, I will back your contribution

Regards
@tamimiqbal

Congratulations @kalvas! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62264.03
ETH 2431.11
USDT 1.00
SBD 2.50