Chandra (Part-71)

in #story6 years ago

received_373841963101038.jpeg

Mohammed ez zen pozoituta, baina Mohammed bankarira joan zen, erdi-aurpegia bila, poliki-poliki eta poliki-poliki, itzuli zen. Gero Dalni lurrean negar egin zuen: - "Eta erregea! Shahshasha ha! King of the King! Neskamea neskatoa eskatzeko? Jan pozoia? Eskatzen baduzu, zergatik ez jan! Zure adorea nectar hau da: zure haserrea nire pozoia da, haserre egotean, pozoituta nago. Pozoia baino mina gehiago dago! O King of the King-the Orphanage-Orphanage-Earth-Jainkoaren-Ordezkariaren Konfiantza- Non dago Ongizate Itsasoa? Zure eskuz barre egiten dizut, baina ez duzu ikusi. Nire atsekabea da. "Kariman izeneko neskame bat Begumeko ministerioan zegoen. Orduan deiadarka, pomegranateak bere eskuetan utzi zituen gainerako apaingarriak. Esan zuen: "Har ezazu medikuntza hakimetik, ekarri nire medikuntza, beraz, lo egiten dut, ez da lo egiten, ez apurtu. Saldu apaingarri hau prezioan. Hartu duzuna baino gehiago, hartu. "Karimek Dalir-en begi malkartsua nabaritu zuen. Hasieran ez zuen ados, Dalani berriro hasi zen. Azkenean, emakumea erokeria, diru gehiago irabazi zuen, aitortu zen. Hakimek medikuntza eman zuen. Harkakak Mohammed Takki hurbildu eta ezkutuka esan zuen: "Gaur egun, Kariman Bada pozoia erosi du Habim Merja Habib-etik oraingo honetan." Mohammed Taki Kariman hartu zuen. Karunan onartu da. Said, "pozoia Beginy begum eman dut." Mohammed Takai Dalai Swaniya iritsi zen. Dalni eserleku batean eserita dago, goiko aldean, zodiakoan - lotus oinak uraren ondoren, uraren fluxua ondoren, ura urdailetik irteten da, bere pot hutsik dago aurrean - alderdiaren pozoituta. Mohammed Takki-k galdetu zion: "Zer da katilu hau?", Esan zuen Dalaniek, "eta pozoia. Ni ez naiz zu bezalako edan, Jaunaren agindua betetzen dut. Edan eta edan behar duzu nirekin eta itzuli nirekin. "Mohammedek isilik geratu zen eta oraindik gelditu egin zen. Dalani poliki-poliki, poliki-poliki, lotan. Eye buzz Iluna da dena. Dalani joan zen

Sort:  

Excellent story

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75