Cheptar #5

in #story6 years ago

FB_IMG_1523129245550.jpg
Chandrasekharrek mozorro garestia ikusi zuen eta esan zuen: "Hitz egin egia". Gazte lasaiak frowned esan zuen, "esan dut egia." Chandrashekhar berriro arnasa arnasa hartu zuen, eta esan zuen: "Zergatik, zergatik Brahmins kasta atera?" Erabatekoa zara. Esadazu zeinen dogmaker naizen ala ez. Ez nuen jan janaria, ez zuen ur garbiik jan. Egunero egosi eta jan dut. Hinduen funtzionarioak antolatu du. Txalupa batean bizi naiz, baina Ganges-en. Chandrasekhar eseri egin zen eta erori egin zen; pentsatu zuen: "Oh! Ai Zer konpromisatu nuen? Eserita nengoen hemen suizidioa egiteko. "Galdetu zioten laburki:" Zergatik ez dut esaten hitz horiek? " Nork sinetsiko du nire hitzak? F. Nork daki gauza hauek? Sai. Prestier eta Parvati. F. Non dago Parvati? Sai. Munger hil zenetik hilabete bat zen. F. Non dago nagusia? Sai. Udyanalaya, Nawabeko kanpamentuan Chandrasekhar, denbora pentsatu ondoren, berriro galdetu zuen: "Zein da zure haserrea erremedioa izango da? Ezin duzu ulertu?" Zure mendekotasuna eman didazu - Ulertzen dut - Zure medikuntza berreskuratuko dut zure tratamenduan. F. Zainduko bazara, non joan nahi duzu? Sai. Pozoia edaten badugu, baina infernuaren beldurra. F. Zergatik hil nahi duzu? Sai. Non dago nire etxea etxe honetan? F. Zergatik, nire etxea? Sai. Luzeagoa hartuko duzu? F. Zuk egiten baduzu Sai. Baina zure kayam posizioa Baina estigmatizatu egingo zara. Une honetan, zaldiaren komandoa kanpoan entzun zen. Chandrasekhar-ek galdetu zion: "Nire Jubole Naime-Ramananda senarrak pozoia lortu du, zer da hitza eta zer soinua?" Zaldi oinez F. Nork joango da? Sai. Mohammed Ibrahim Nawaben soldadua F. Zergatik datoz? Sai. Nora eramateko, Nawab nahi izan ninduen. F. Han sartu ostean, ikusi nahi al duzu edo aurretik? Sai. Not. Bi pertsona eskaera egiteko ordua. F. Ez kezkatu, lo egin. Chandrasekharek hau esan zien guztiei. Noiz etorri ziren, esan zuten: "Loa hau gertatzen ari da. Lo egitea hautsi bada, hartu medikuntza. Berriki, Nawabeko soldaduak datozenak dira - zorroa shawlini hartuko du. Joan zaitez gurekin. "Pertsona orok harritu eta beldurtu zen. Chandrasekharrek galdetu zion: "Zergatik hartu zuen Nawabera?" Chandrasekharrek esan zuen: "Orain entzun, ez kezkatu". Muhammad Ibrahim etorri zenean, Pratap harrera jaso zuen. Chandrashekhark Ramananda Swamari eskaini zizkion aipatutako ipuin guztietatik. Ramananda Swami-k esan zuen: "Hurrengoa da Nawab auzitegiaren aurrean biak izatea".

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29