Sort:  

@by-yesilbag gece az bi zaman ayirip hizlica yazdim. Katilim az olsun istemedim senin hikayenden baska diger hikayeleri okuyamadim bile. Hikayen guldurdu senin de eline saglik. Bu gece ancak digerlerinide okurum. Iyi olan kazansin diyelim :) katilim yapalim ki boyle aktiviteler cogalsin.

Bence güzel abi senin hikayen
Sen bide the worldünkini gör 😂😂😂
Ya ödül hikaye mesele kaynaşma
Şu muhabbet 20 sbd den daha güzel değilmi ya
Gerçi 20 yide alsak fenada olmaz ama 😂
İyiki yazdın

Aynen katiliyorum sana. Bu sekilde etkilesime ne kadar fazla kisi gecerse toplulugumuz da o kadar kaliteli olur ve cabuk cogaliriz. Steem de ilk 6 ay bir kazanc beklentim yok ama dedigin gibi gelirse de fena olmaz tabi :)) Merak ta ettim ama artik aksama herkesin hikayesini okurum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66531.19
ETH 3487.98
USDT 1.00
SBD 2.63