You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moved in to my new aparment! // Location, location, location! // The Comsos plays... ;)

in #story6 years ago

Wow! That's a big and great, nice, beautiful change for you. Enjoy! ! Say hello to that girl that claims to be your girlfriend for me ;)
E da, gdje ste uopće sada? Koliko si daleko otišao?

Sort:  

:)
Ej, u Nodilovoj smo! nismo daleko, samo smo se približili Tvornici više. ;)
Aje navrnite na kavu idući tjedan? godit će vam malo urbanog lajfstajla! :)
Ljubi te Renko <3

Dođemo, of skroz! Moramo ti dati malo potpore u tvom novom početku!
Joj taj urbani lifestile mi toliko puno fali da mi je dovoljno jednom tjedno prići bliže gradu i ako ne moram više od toga super mi je! Srne fazani kune skakavci i gušteri su mi sasvim dovoljni uz čupavog Maka i Smuceka maloga. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86