#stoom-afblazen

in #stoomafblazen6 years ago

60FDEAE3-0F4F-4A8F-8648-E144063BB1FB.jpeg

Ik ben een beetje laat misschien maar @vjbasil en @hatsekidee ik wil toch nog ff........

Ik zat in de auto vanmiddag en had net de kinderen uit school gehaald. Ik weet het is rond de school altijd druk rond dit tijdstip, kinderen rennen alle kanten op. Fietsjes, moeders met kinderen voorop en achterop. Kortom de papa’s en de mama’s weten wat ik bedoel!

Nu houd ik overal rekening mee en rij niet zomaar weg en kijk wel 5 x in mijn spiegels voor ik ga rijden......
Nu komt er heel hard de hoek om een moeder met kind ah stuur in een zitje en een kereltje kleiner dan mijn kleinste los achterop hard de hoek om zoeven........ APPEND!!!!!

C96F7AAA-AD9F-4395-A389-22522E5A66F5.jpeg

Ik reed ongeveer 4 km per uur dus niets aan het handje behalve geschrokken kinderen in mijn auto en op haar fiets !!

    LET OP NU KOMT HET ......

Ze kijkt op van haar telefoon, scheld mij uit voor blonde doozzzzz ( dat klopt ! ) en nog wat andere hele nare vrouwen ( en dat op MIJN internationale vrouwen dag!) dingen terwijl zij met twee kids heel ergens anders is dan op haar fiets in het verkeer. Heb ik het gedaan.

Ik heb omdat ik volwassen ben ( ahum ik wil altijd nog 21 blijven! ) wijselijk mijn mond gehouden en #stoom-afblazen ( afgeblazen ) omdat mijn lieve kleine jongetjes erbij waren.

M A A R: die moeder krijgt hem nog van mij want append in het verkeer prima maar niet op je fiets en in de auto en al helemaal niet in het bijzijn van kinderen.

SUCCES MET UITKIEZEN MANNEN 
UNTILL NEXT TIME STOOMERS 


Have an eximious day!
Lover of Life and L❤️ve in General - @brittandjosie

bri klein.png



I fully support @s3rg3, who is witness with his developer group @blockbrothers for the Steem blockchain. If you want to support them, they would appreciate your vote here.

They build Steemify, a notification app for your Steemit account for iOS.
Get it Here:


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54016.63
ETH 2289.57
USDT 1.00
SBD 2.29