You are viewing a single comment's thread from:

RE: WIJ hoeven het niet te slikken, U zult moeten slikken!

in #stoom-afblazen6 years ago

't is inderdaad godgeklaagd: ondertussen is er geen geld voor zorg voor ouderen, moet er ingeleverd worden door gehandicapten, studenten betalen de hoofdprijs voor een studie en huisvesting voor Nederlandse studenten is onbetaalbaar of helemaal niet aanwezig.

Ik vind dat je je toch wat te beschaafd uitlaat over Rutte en Co, ik noem het gewoon een stelletje volkverlakkende klootzakken!

Sort:  

Ik ben inderdaad nogal mild in mijn woorden, maar zeker niet in mijn oordeel.
Ik heb inmiddels wel geleerd dat schreeuwen en schelden dan wel oplucht, maar niet binnenkomt bij - want niet serieus genomen door - de ontvangende partij. Ik heb liever dat het een beetje gaat knagen en zeuren bij Rutte en zijn roedel dan dat ze me wegzetten als 'de oppositie'. Maar het blijft een boevenbende natuurlijk ;-)

Ja, op zich mee eens, maar bij stoom-afblazen zou het wat mij betreft wel een tikkeltje "pittiger" kunnen.. haha!

Nou ik heb de honeurs al waargenomen door het dan maar even bij naam te noemen: kl***zakken...

Alles goed verder?
Ik ben hier op steemit eigenlijk vooral nog bezig mijn eigen patronen en strips en muziek te posten, dat bevalt me wel; niet te veel verschillende dingen tegelijk..

grt,

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48