You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ergerpuntje : ongewenste post

in #stoom-afblazen6 years ago

Ik heb twee voordeuren. Eén ervan heeft de 'Nee/Nee'-sticker en dat werkt eigenlijk wel goed.

De postcodeloterij post kan ik missen als kiespijn, toch wil ik niet alle 'Aan de bewoner van dit pand'-post missen. De gemeente stuurt ook vaak post rond met die aanduiding, bijvoorbeeld wanneer er in de omgeving hinder gaat ontstaan.

Je kunt van de postbode niet verwachten dat hij de post sorteert op persoonlijke voorkeur.

Sommige bedrijven gebruiken inderdaad een heel oud adressenbestand. Ik krijg post op naam van mensen die ik niet eens ken, met nog de oude nummering. Woon inmiddels bijna 23 jaar in mijn huidige woning.

Bedrijven schonen bestanden niet op omdat het simpelweg te duur is, te veel tijd kost. Blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die naar aanleiding van de postcodeloterij envelop loten kopen, anders zouden zij er echt wel mee ophouden.

Ik neem aan dat jullie wel een lot hebben, dus succes vanavond! :)

Sort:  

misschien kunnen we collectief aan eoa bullshit media programma een klacht indienen. En meteen wat reclame maken voor alldutch?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43