#stoom-afblazen reminder

in #stoom-afblazen6 years ago

Hierbij een herinnering voor de eerste vrijdag '#stoom-afblazen'.

Drukke week gehad? Lopen de frustraties over bureaucratie en regeltjes wat al te hoog op? Ben je 'er' even helemaal klaar mee en moet je dat even kwijt? Wil je even stoom afblazen en opgeruimd aan het weekend beginnen?

kettle-1.jpg

Schrijf de week van je af

Schrijf je dan even helemaal vrij, leeg, rustig en/of terug op aarde. Uit ervaring weet ik dat het oplucht. En meer nog: als anderen je in een comment een hart onder de riem steken of je door het vertellen van hun eigen besognes laten weten dat je niet alleen staat, je 'gedoe' kunnen relativeren of onderstrepen, kun je er wellicht even hard om lachen en het vervolgens achter je laten.

Gebruik #stoom-afblazen en #alldutch

Door de hashtags #stoom-afblazen en #alldutch te gebruiken, stel je anderen in staat de stoom-posts makkelijk te vinden. Bovendien maak je met je stoom-post kans op een vermelding in the All Dutch Weekly Report.

Dus ik zou zeggen: waar wacht je nog op? Haal de druk van de ketel en geef jezelf wat lucht!

images.jpg

Introductiepost #stoom-afblazen

Volg deze link naar de introductie van #stoom-afblazen en lees hoe het allemaal begon met een veel te drukke week van @hatsekidee en een fittie met de gemeentebelastingen van @vjbasil.

Ben benieuwd naar de inzendingen morgen :-)

Steem on!

Sort:  

Ik ga deze hash met interesse volgen. En misschien gebruik ik hem zelf nog eens om tot rust te komen :'-D

Ik zou het gewoon doen @feduzzi, alles van je af, altijd alles van je af :-)

Hey wat leuk! Of nou ja, goed. Ik kan mij voorstellen hoe interessant het is elkaar wat beter te leren kennen en wellicht een hart onder de riem te steken.

Dank je @barbaarseevelien,
Ik zou zeggen: leef je uit! :-)

Hahahah het is al flink op stoom aan het komen. Ik ga kijken of het mij lukt de boel voor morgen onder woorden te brengen.

Iets anders: een goede plek om andere Nederlandstalige Steemians te ontmoeten is het #alldutch kanaal op Discord.

Hier is een link met de uitnodiging om lid te worden. Dat kan via de Discord website, maar ook via een app. Is trouwens niet alleen voor #alldutch is voor alle mogelijke Steemit communities.

Kijk maar wat je er mee doet. Ben benieuwd naar je stoom :-D

Mijn #stoom-afblazen stuk voor morgen staat alvast klaar....
toch weer iets met de bureaucratie vrees ik..

tot morgen, @vjbasil

Tsja, eigenlijk niets nieuws onder de zon, helaas...
Het positieve puntje eraan is dat ze, waarschijnlijk onbedoeld, ons in steeds grotere getale de decentralisatie opduwen ;-)

Dank voor de aandacht en dank voor deze melding! Ik heb inmiddels een 'evaluatie-post geschreven en geef je morgen mijn selectie voor de weekly door.

Fijne avond!

@hatsekidee Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

@ocd heeft nu een getuige. Je kunt stemmen op @ ocd-witness met SteemConnect of op Steemit Witnesses om andere ondergewaardeerde auteurs te helpen ondersteunen.

Ik ga op je stemmen jack

Ik heb verschillende jaren in Amsterdam gewoond en ben nu in Ontario.
We hebben maandag een vrije dag. Dat komt ook goed van pas om even stoom af te blazen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99