stoom-afblazen: Rondje Den Haag.

in #stoom-afblazen6 years ago

Tja geef mij een hashtag en ik heb elke dag wel wat te zaniken. Maar ja ik ben nou eenmaal een Nederlander en die hebben het Zaniken tot een kunst verheven.
Dus daar gaan we :

Ja mensen wereld nieuws! Een corrupte, liegende VVD minister (ja ja weet het is in de categorie kleine kabouter) heeft uit eigen beweging het veld geruimd. Halbe waarheid, of zoals ik hem liefkozend noem sinds hij in de regering zit, halve zoolstra heeft de eer aan zichzelf gehouden.

En dat is met recht wereld nieuws want dat hebben we al een hele lange tijd niet mee mogen maken. (ministers die hun verantwoordelijk nemen)
Vraag is alleen of dat lachende gebit wat er nog zit zomaar kan aanblijven, aangezien hij al enkele weken op de hoogte was van de leugens.
Maar ja de man is gladder dan een paling in een emmer snot dus die zal nog wel blijven zitten.

Joepie we hebben een donorwet (die hadden we al maar nu de andere kant op) en wat blijkt de nabestaanden hebben (nog steeds) het laatste woord. Ha dus ansich zijn we geen ene kut opgeschoten want dit was al zo.

Hoeveel belasting geld heeft zo’n papieren tijger wet wel niet gekost vraag ik me dan af?

Sort:  

@funkie68 leuk om nog een nederlandstalige steemian te leren kennen, mocht u zin hebben om andere nederlandstalige steemians te leren kennen, kunt u hier terug vinden, groeten

Aangenaam kennis te maken. Goeie naam ook. ;)

Zelfs aan de andere kant van de aardkloot hoorde ik van dit nieuws allemaal. Wat een pino's zeg!
Maar dat ie vrijwillig is vertrokkken had ik nog niet meegkregen das een lichtpuntje!

Vrijwillig vertrokken is zoals het in het nieuws kwam @karinxxl... de avond ervoor zat HZ in het torentje bij MR om deze actie voor te bereiden: als jij nou... dan blijf ik buiten schot... het is de grootste en langst lopende soap ooit, en dat terwijl er bijna niemand meer naar kijkt!

nee precies...vrijwillig zal een ruim begrip zijn...is helemaal uitonderhandeld natuurlijk, zodat iedereen toch met een potje centjes naar huis gaat

Huilbe krijgt een mooi baantje bij de Shell, zo werkt het. Tijd voor de crypto's om wat macht weg te pulkenbij die inteelt kliek.

Dat zou geen slecht iets zijn! De gewone mens kan ook wat kans te krijgen hierdoor. Mooie groene dag vandaag, crypto is weer AAN!

Ja gelukkig is die clown opgehoepeld, maar de rest heeft zich meteen ook maar van zijn beste kant laten zien: één en al hypocrysie.

En dan die Pechtold nog eens beweren dat hij de eerste Rus nog moet tegenkomen die zijn fouten rechtzet!

Echt met geen pen te beschrijven.

wat een beschamende vertoning allemaal:

Tja wat zal ik zeggen ik doe al 20 jaar niet meer mee aan dit circus. Het zijn sockpuppets, de echte macht zit veel hoger.

Ja, de mensen daar in onze 'democratische' arena maken er een mooi potje van. En dan bedoel ik niet een mooi potje voetbal, maar een potje vet: ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje, potje, potje, potje, vehehet...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63557.03
ETH 3400.90
USDT 1.00
SBD 2.44