Stoom-afblazen: Het is weer vrijdag.

in #stoom-afblazen6 years ago

Ja daar ben ik weer, na de bedrijfsborrel waarbij ik me bril vergeten ben en nu met de sterkte van 3 jaar geleden oude bril een stukje probeer te typen.

Kortom tijd om wat stoom af te blazen.

Dussss bijna alle goede doelen instellingen maken zich schuldig aan onbehoorlijk gedrag.
Maar om Dolf Jansen daar nou op aan te spreken gaat wel erg ver.

Afgelopen week zijn er een paar hoge politiefunctionarissen ontslagen wegens zelfverrijking. Betekent dat dan dat de politie een stelletje laffe jankerds zijn die alleen nog maar op jacht zijn naar plantjes in plaats van echte boeven te vangen?

hmmm okay misschien een verkeerd voorbeeld.

D66 schaft het referendum af en iedereen is pissig. Ik ook maar niet om het afschaffen van het referendum.
Ik ben pissig om de donorwet, wat uiteindelijk een papieren tijger bleek De nabestaande hebben alsnog het laatste woord. Dus an sich veranderd er niks. Het heeft alleen veel belasting centen gekost deze egotripperij.

En de neto uitkomst? Veel potentiële donors gaan nu uit onvrede over de afschaffing van het referendum bewust nee stemmen tegen het donorcodicil. En bedankt d66.

Ja laten we de tabaks industrie aanklagen want ano 2018 weet nog steeds niemand dat sigaretten slecht zijn.
Er gaan zo ongeveer 18.000 mensen per jaar dood aan roken en dat is net zoveel aan diesel fijnstof dus dat is.. ehhh hang on?

Gaan we Unilever, Shell en Heineken ook aanklagen? Niet echt he? Terwijl die toch echt meer dooie op hun geweten hebben.

Zo dat lucht op!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64768.36
ETH 3436.88
USDT 1.00
SBD 2.51