Postanowienia noworoczne 2019

in #steeve5 years ago

Rok 2019. Nowe postanowienia i dodatkowa motywacja dążenia do celu. Miałem niezbyt udany rok 2018. Jak co roku jestem pozytywnie nastawiony do życia. I chociaż wiem że łatwo napewno nie będzie to nie poddam się.

Zdrowie

Mówią że zdrowie jest najważniejsze. Coś w tym jest. Jeśli nie choruje to mam więcej siły na prace, a z mojego wkładu dodatkowe pieniądze. Ostatnio często miałem infekcje dróg oddechowych. Mam małe zwyrodnienie palca, łokieć mnie boli kostka stopy. Aż się boje co będzie za 5 lat. Plan na ten rok to zrobić sobie podstawowe badania z krwi, wyleczyć zęby i przetestować suplementy. Oczywiście ograniczyć alkohol i zdrowiej się odżywiać. Nie wiem jak z siłownią będzie bo obecnie brak czasu.

Pieniądze

Jak już wspomniałem to jak będzie zdrowie to będzie kasa. Na pierwszym planie mam spłata zadłużeń. Nie są to duże kwoty ale trzeba to szybciej spłacić. Chciałbym być bardziej oszczędny😀 No nie wiem, nie wiem czy to mi wyjdzie. A tak na serio to postaram się coć nie zawsze szczędzenie na wszystkim jest dobre. Kurde życie jest takie krótkie. Trzeba czasami zaszaleć😀 W tym roku fajnie będzie jak zwiększe swój steem power a kurs wzrośnie (takie marzenie) hehe.

To są moje skromne postamowienia noworoczne.
Chce być lepszym człowiekiem, chce być sobą. Co przyniesie nam 2019 rok tego nikt nie wie. Życze wszystkim spełnienia marzeń i wszystkich postanowień.


View this post on Steeve, an AI-powered Steem interface

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59