Sweet Surprises from my Saffi Sis

in steemsilvergold •  last month

It finally arrived!

My sweet Saffi Sis has been telling me that something was on its way for me a while! I hate waiting for surprises hahahahaha I end up bouncing up and down on my toes - waiting and waiting and trying NOT to think about it :)

but it finally came!!!! Want to take a peek inside with me?? Here it is! :)

A big blue box from across the sea!

So many gifts inside!!!! (She is so generous!!!) Let's see what they all are! (ohhhhh I can't wait to burse some of that incense!!! hehe Jasmine Tea - sounds so calming!!!)

A fun new game!!! We have been looking for a new game for our family. We love playing games - we're all so competitive but we love laughing together too! hehehe can't wait to learn this new game and it's extra special that we will be thinking of YOU, SAFFI, every time we play!!!!

MONKEEEEEEE! hehehe I couldn't stop giggling at this cute monkeeeeee! hehehehe Doesn't he look like he's giggling too? I know its the "speak no evil" monkee , but I'm gonna call him Giggles, the Monkee mascot! hahahaha (yes, i keep spelling it with two ee's - if you don't know why... SHAME ON YOU! lol)

Oh dear. CANDY!!! hehehe One thing that Saffi and I share a love for??? sugar! hehehe I sent her some candies that we BOTH have an addiction to! And now... seems like she wants to return the favor by addicting me to these!

I began my new healthy eating plan today!

well..... just a few candies won't hurt, right? hmmmm these taste like a mixture between black licorice and sour patch kids! Normally I don't like black licorice but the sour/sweet tangy crystals added to it make it REALLY good! I was only supposed to have one.. i ate a few more hehehehe

Of course everyone knows I love fireflies hehehe BUT - I love dragonflies too!!! They are so magical! I love how they hover and flit around like little fairies! and we have several different kinds here, all different colors! I love this sweet earring and bracelet set!

OH MY GOODNESS!!!! You know my pirate eye spied this silver amongst the treasures! hehehehe and look!!!! its MONKEE silver!!!!!! I love it!!!!! 2016 Year of the Monkee silver coin hehehe Now I have TWO monkee silver coins - one from @saffisara and one from @enginewitty! hehehe thank you!!!

and of course you have to take a look at the backside of the silver too - but I think you know which side is my favorite! hehe if you don't - i'll give you a one word hint: MONKEEEEEEEEEEEEEEEEE

and last - but not ever least.... a sweet card. Sis, you know how special I think you are! I've been so blessed to have you in my life at JUST the right moments hehehe. Lots of laughter, lots of understanding, lots of connection. Doesn't even matter that we are an ocean apart. I love how we just "get" one another hehehe Thank you for brightening my day with your love! I love you Sara! :)

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

I'm so glad it finally arrived safely 😉👍
I saw that black monkee and of course I thought of you and how spunkee it looked 😜😂 lol
Didn't know it was a... Don't speak evil I just thought it was cute and looked giggly so I love that you call it giggly 😂😂 hahaha

The bracelet and the earrings is a favorite of mine as I got 2 sets from my friend who passed and she knew the person making these... So now it's you and I who has these two... Mine is blue ish and your is pink 😍🤗💕

The candy is just my favorite and I don't like sour but OMG this combo is just Awsomeness and delicate 😋💕 lol
So ya I thought... Let's make Dreamy addicted to
And that's also my thought about the silver monkee... Let's add her Stackitus up a notch 😜👍 why should I be the only one suffering 😂😂😂 hahaha
I knew you would love that shiny monkee... Is it the same as @enginewitty sended?
Had I known I could have found another monkee 😕 ohh.. Well... Don't feel sorry for ya 😂😂 hahaha

The cards are a great way to get to know someone better and fun to play
Also can reveal secrets if you not careful... Lol
I have used them with my family and it's a fun thing to do together

Anyways I'm glad you liked it and just seing how happy it made you just made my day 😍😘
You are AMAZING and I love you 🤗💕❤️
Lucky to have you in my life! 🌹

·

No I sent her the bar pictured in this post a little over a month ago to coincide with the launch of @spunkeemonkee. We think alike Sass. We make a stacker outta Dreemy yet!

Posted using Partiko Android

·
·

Ohhh... WOW! 😍
That monkee bar just is amazing... Now my silver seems pitty compare to that one 😁 lol
Never seen that one before... And pamp? Have to check that out some more... But I probably shouldn't...already buying to much... Lol

But yes seems like we think alike😉 and I'm sure Dreemy will get more addicted thx to us... Lol 💕

·
·
·

i was already thinking... hmmmmm what silver should I get next??? hehehehe you two are making me stack stack stack! LOL

both of my silver monkees are amazing hehehehee i love you both :)

·
·
·

Ya PAMP is some kind of something idk, still a novice stacker myself😘

Posted using Partiko Android

·
·
·
·

I love your answer... Pamp is some kind of something 😂 Yupp I'm pretty sure that it is.. Lmao
But I feel you there cause I have no idea myself... We newbies have still lot to learn... Lol
But we are doing pretty good with our stacking don't ya think? 😎✌️
Long live the shiny Silverporn!

Posted using Partiko Android

·
·

hehehehe i love you both :) my silver monkees are amazing but my friends are even more so <3

·
·
·

So true...nothing makes me feel richer than to have people like you in my life 😍❤️💕 more precious than gold!

Posted using Partiko Android

·
·
·

Loves you back Dreemy!

Posted using Partiko Android

·

hehehehe i loved every single thing

yeah - you know the monkees? the one covers his eyes, the one covers his mouth, the one covers his ears hehehe

they are

See no Evil, Speak no Evil, Hear no Evil LOLOLOL

but Giggles! that is the one that I have hehehehe and i love him!

you are the best! hehehe and i love every single thing because you thought of me when you were selecting each thing! and i can't wait to play the card game! LOL i'll be very careful not to reveal too many secrets! hehehe

i love you sis!!!

What a lovely selection of gifts, I really like the monkee statue so cute! And sour patch liquorice sounds very addictive- I bet there are none left already!

Posted using Partiko iOS

It’s a goodie EXPLOSION!!! What lovely treats! Enjoy them all.

·

the best kind of explosion there is!!!! with monkeeeeeeeeeee silver!!!!!!!!! hahahahahaa

thanks @dfinney :)

Cool stuff, a lil a girly for me. Lol The coin is really nice😉

·

hehehehe well... you are a boy! hhehehe

and isn't that coin sweet????

·

I hope it was girly... dreem and saffi are all lady

Imagines the owls as his Booty Cap'n bounces on her toes

Posted using Partiko Android

·

LOLOLOL keep that in your head please!!!! :D

·
·

struggles with keeping things in his head 😋

Posted using Partiko Android

Aw, I'm so glad you got some Saffi love. She's the sweetest. And you totally deserve the smiles. ;)