You are viewing a single comment's thread from:

RE: Drumul către trending e pavat cu boți

in #steemromania6 years ago

eu intru pe new... șanse mult mai mari de a nimeri un post bun, proaspăt și cald, care chiar să-mi placă și dacă dau un vote să-mi aducă acolo un pic de SP. Aia cu boții e cum spunea Lucian mai sus: poate fi o invitație la vot și teoretic, dacă piața e stabilă, îți iei un maxim de 20% profit din ce-ai băgat din votul botului și "soborul" de creveți ce vine după. Personal eu nu am observat ca botul să-mi atragă alți votanți decât acei minnows care vin după și care votează ca parlamentarii noștri, cu ochii închiși. Adică eu postam în română și luam vot de la irlandezi? WTF?
Păi tocmai din debandada asta cred că putem face ceva, dacă nu moare platforma, pe viitor, dar pe RO. D-aia e bună coagularea oamenilor de calitate români de aici în jurul unei comunități care să sperăm, va crește.

Sort:  

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 60248.53
ETH 3368.01
USDT 1.00
SBD 2.51