You are viewing a single comment's thread from:

RE: Day 1-6 for my entry in "Seven Day B&W Challenge"

Asta cu popii care poartă negru, chiar nu vad de ce mi-ar păsa. Indiferent, am căutat pe Google și bâzâia unul că ar fi cu căința și alte basme de-a lu' Ispirescu.

Păi de ce după Marte, că doară îs apele până acolo, de cum le puse Doamne Doamne, când le despărți!
Te nominalizam eu, dar calitatea imaginii da cu pixelu' după colț(chiar am dat înapoi la imagine sa o admir încă odată, nu am cuvinte). Și ai numa' 187 de words, mult sub standarde ;).

In a 7-a zi dumnezeu s-a odihnit.Oboseala dracului dupa ce cuvintezi universul in existentza.

In timp ce se odihnea, făcea planul pentru următoarea săptămână, că mai avea o lume de creat. Norocul nostru că nu este român, că altfel se odihnea până joi, și o făcea repede pe genunchi :))).
Asta cu cuvântatul, nu știu exact ce limbaj de programare preferă bătrânu'!

Dacă tot o dam in întrebări de oameni mari. Când este următorul reset la harta asta?

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88