You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemRomânia - plan pe termen scurt și chemare la implicare!

in #steemromania6 years ago

Cred ca cel mai simplu in momentul asta este ca fiecare dintre noi pe Discord sa anunte ca urmatorul blog pe care il posteaza si tot ceea ce blogul genereaza sa fie donat comunitatii. Putem face asta o data pe saptamana de exemplu... am observat ca sunt destul de multi membrii pe Discord!
Daca toti facem asa si donam tot SBD si Steem Power-ul generat de un blog macar o data pe saptamana puterea de vot a comunitatii va creste extrem de repede... si totul poate fi privit ca o investitie in viitor.
Eu unul asa am sa fac desi sunt extrem de ocupat cu munca pentru moment dar o data ce ma mai linistesc un pic puteti conta si pe sprijinul meu!
PS: Si cu ocazia asta va anunt de acum ca tot ce va genera urmatorul blog pe care il voi posta il voi dona contului @steemromania!
Va doresc tuturor o seara placuta!

Sort:  

E o idee minunata. Cred ca daca ar fi prezentata in o postare, ar ajunge mai bine la comunitate :) promit ca ii dau resteem :D

Nu trebuie sa ii dai resteem @lishu!
O sa rog eu cativa amici sa ii dea vot ca sa aduca cat mai mult...
Ce trebuie sa facem noi este sa ii facem pe cei din comunitate sa inteleaga ca daca toti facem asa totul o sa se intoarca inzecit inapoi...@steemromania o sa aiba o putere de vot asa de mare incat fiecare blog pe care il postam o sa ne aduca din ce in ce mai multe beneficii...

Da, frate. Sper sa putem arata asta destul de repede, nu doar sa facem lumea sa inteleaga :)

Imi plac ideile coerente, si eu tot pe asta marsez de ceva vreme!
Cresterea impreuna este mult mai mare pe termen lung.

Eu postez doar o data pe saptamana :D
Dar ma documentez in ceea ce priveste o delegare sau o donatie probono lunara, saptamanala, nu conteaza!

Sunt de acord cu ideea de a dona saptamanal... astept postarea cu explicatii cum facem lucrul acesta. Poate ne anunti si pe Discord, @georgemales, cand faci donatia...
Multumesc!

Am sa fac un blog in care voi prezenta cea mai usoara metoda!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 59067.30
ETH 2504.47
USDT 1.00
SBD 2.44