Sort:  

Cu Diaconescu ar avea, crestem permeabilitatea de crypto in mediul rural:)

Unele lucruri sunt aproape impermeabile dar e de apreciat atitudinea :)

Ba da, eu am cativa care ar vrea dar nu au incredere in ei incat sa scrie, in schimb au fost profesori la viata lor si ar putea sa educe pe altii. Ar fi parte a proiectului meu viitor.

Super tare, am avea nevoie de oameni care chiar stiu sa scrie, si se simte imediat cand citesti un articol scris de cineva care e profi la scris.

Da, mai petrec si eu niste timp pe The Writer's Block pe Discord dar nu mai am asa de mult timp.
Incerc sa impart timpul intre job, familie, lucrari de primavara la casa, steemit.. Incerc sa mai scriu si eu ceva saptamana asta.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42