Yeniden Age Of

in #steempress6 years ago

Bizim jenerasyonun (90-91) çocukluk zamanlarında internet cafeler yeni yeni yayılıyor ve şimdiki internet hızının yanından bile geçemeyecek hızlarla 40-50 bilgisayara internet verilmeye çalışılıyordu. O zamanlar adsl internet vardı ve bu adsl 52k modemlerin yanında adeta uçak gibiydi işte size böyle zamanlarda oynamış olduğum bir internet cafe oyununda bahsedeceğim age of empires.. İnternet cafe zamanlarında ultima online ve knight online ile birlikte gençliğimi çalan oyundur age of gidip saatlerce oynadığımı hatırlarım, o zamanlar evde bilgisayarım yoktu ve internet cafe de bu oyunları oynamak beni o kadar çok mutlu ediyordu ki o çocukluk duygusuyla yaşadıklarımı tarif etmem çok zor ancak bunu yaşayanlar bilir. Şimdi sene oldu 2018 artık evinde fiber interneti ve bilgisayarı olmayan kalmadı,ben her zaman eskiden internet cafe de oynadığım o eski oyunları hala evimde oynamaktan büyük zevk alırım. Aradan 15 seneden fazla geçmiş olmasına rağmen hala ultima online oynayan bir tipimdir, şimdi de canım age of çekti bilgisayarıma indirdim eminim çocukluğumda internet cafede ortamında bu oyunu oynarken ki mutluluğu bana yaşatmayacak ama yinede nostalji güzeldir kaç yaşıma gelirsem geleyim ara ara girip oynanın bana iyi geleceğinden şüphem yok.






Posted from my blog with SteemPress : http://kalvasblog.net/yeniden-age-of/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74