İki Küçük Zilli

in #steempress6 years ago


Akvaryumlara karşı olan ilgimi bilen bilir, bundan yaklaşık olarak 5 ay önce almış olduğum 2 erkek 4 dişilik lepistes kolonim vardı. Koloninin oturması çok uzun zaman almadı ve ben yaklaşık olarak 2 ay sonra yavru almaya başladım fakat bir sorun vardı Çanakkale ye gidecektik. Balıkları evde ölüme terk etmek olmazdı tabii tüm balıklarımı doldurdum sağlam bir poşete ve bizimle birlikte tatile geldiler. Yaklaşık olarak 2 ay süren Çanakkale tatilleri ne yazık ki ölümle sonuçlandı.. Tatil bitti evimize geri döndük, ben akvaryumu içinde su dolu bir şekilde bırakıp gitmiştim. Akvaryuma ilk bakışta hayat yok gibi görünse de biraz dikkatli bakınca 2 tane yavrunun yüzdüğünü gördüm ve gerçekten çok şaşırdım 2 aydır hiç bir yem ve bakım görmeden yaşamışlar. Ben tatile giderken bu balıkların varlığından bile haberdar değildim, muhtemelen dip köşe bir yere saklanmışlardı ve çok ufak oldukları için gözümden kaçmışlar. Hemen akvaryumu temizleyip düzenli yem vermeye başladım ve çok geçmeden balıklar serpildiler.. iki adet dişi lespistesim oldu. Anne babalarını ne yazık ki yazın kaybettim ama yola onların kanından gelen yavrularıyla devam edeceğim...




Posted from my blog with SteemPress : http://kalvasblog.net/iki-kucuk-zilli/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78