60 Gün Hayvan Gibi Spor Yapacağım #1

in #steempress6 years ago

Eveeeet beyler bayanlar dün sizlere bahsetmiş olduğum hayvan gibi 60 gün spor yapmak adlı yazı dizimizin bugün ilk postunu göndermekten gurur duyuyorum.

Öncelikle bu sabah saat 10:30 da uyandım ve iyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş misali telefonumda aynen şu mesajı gördüm; - haydi kanka kalkınca yaz da hemen spora gidelim. Bunu yazan arkadaşım besyo mezunu spordan baya anlayan bir tip bende hemen atladım tabii geldi aldı beni sağolsun salona gittik.


Aç karnına 10 dakika koşu bandında 6. Seviye hızda yürüyüş yaparak ısındım ve ardından öküz gibi göğüs ve ön kol antrenmanı yaptık 7 göğüs 5 ön kol hareketini tamamladığımda gözlerim kararmış ve kan şekerimi düşmesinden olsa gerek sürekli bir esneme moduna bürünmüştüm, adeta ağzım ayrılıyordu. Spor bittiğinde bir enkaza dönüşmüş üzerimdeki siyah tişört bedenimle bütünleşmiş ve su gibi ıslanmıştı. Hemen canavar gibi duşumuzu alıp günün ilk öğünümü yemek üzere güzel tavuklu salata yapan bir mekana gittik ve ben o açlıkla adeta tabağa tek attım.


Dünya varmış edasıyla evin yolunu tuttum ve dinlenmeye çekildim. Akşam yemeği olarak anamın sağolsun fırında yağsız pişirmiş olduğu tavuk göğüslerini ve yine çok az yağ kullanılarak yapmış olduğu bulgur pilavını yedim. Akşam dediğime bakmayın saat 17:30 du bu yemeği yediğimde. Uyumadan 2 saat önce bir koca fincan yeşil çay içtim ve şu an size şu satırları yazarken midemden gelen isyan seslerine aldırış etmemeye çalışıyorum


Asla vazgeçmek yok yarın sabah saat 9 da yine aç karnına çok çok sağlam bir cardio beni bekliyorum şimdi uyumalıyım yarın ki yazıda görüşmek üzere...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81