Bir Türknet Şikayeti

in #steempress6 years ago

14 Ocaktan beri 4 mbit gibi komik bir hız alıyordum. 15 ocak akşam 20.00'da internetim kesildi, ertesi sabah 11.45'de geldi. Akşam 17.00'da tekrar kesildi, bir kaç saat kesik kaldıktan sonra geri geldi ve sabah 9.45 itibariyle yine seri kopmalar devam etti.

İlk olarak hızım düşük diye destek kaydı oluşturdum. Sonra yukarıda da okuyacağınız üzere kesilmeler başladı.


3 gün bekledim. Özel bir şirkette çalışıyorum. Müşteri temsilcisiyim ve evde çalışıyorum. İş yerime evde çalışma koşullarını oluşturduğuma dair bir taahhütte bulunuyorum ve çalışamadığım her an zarara uğruyorum. Bu zarar şöyle,

Günlük mola kısıtlamam var, bunun üzerine çıkıyorum. Ay sonu belirli çalışma saatimi dolduramayacağım ve bundan dolayı sadece maaşımdan kesinti yapılmakla kalmayacak, bunun hesabını yazılı olarak vermek durumunda kalacağım.

Satış görevlisi olarak çalıştığım için yukarıdaki olaya ek olarak, bir de günlük hedefimi çalışma sürem yüzünden tutturamama gibi bir problemim oluyor. Şu anda 3 günlük total hedefimi tamamlayamıyorum.

İşin kısacası Türknet, sizin yüzünüzden bu ay sonu işsiz kalıyorum.


3 gün sonra bana dönüp testlerinizi yaptık bağlantı sorununuzu çözdük, hız probleminiz devam ederse destek kaydı oluşturabilirsiniz diye dönüş yapmışsınız. Afedersiniz dalga mı geçiyorsunuz? Hali hazırda ilk belirttiğim konu zaten buydu. Şimdi tekrar hız konusunda ticket oluşturacağım, 3 gün cevap vermenizi bekleyeceğim. 3 gün sonra bana dönüp hallettik deseniz bile iş kaybım o kadar çok olacak ki, iş yerindeki kaybımı telafi etmekle ilgili ufacık bir umut varsa bile, onu da gömeceksin Türknet.

Teşekkürler Türknet.


Posted from my blog with SteemPress : https://www.timeets.com/bir-turknet-sikayeti/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63619.61
ETH 2698.75
USDT 1.00
SBD 2.59