Klasik Araba Serisi #1 // Ford Mustang

in #steempress6 years ago (edited)

Herkese Merhabalar,

Bugün steempress'in katkılarıyla blog yazmaya başlıyorum. Uzun zamandır yapmak istediğim ancak yazdıklarımın değerlendirilemeyecek olması endişesi beni blog yazmaktan biraz uzak tutmuştu. Şimdi ise steempress sayesinde blogların daha değerli olacağını düşünüyorum. Bu sebeple konuşmaktan anlatmaktan keyif aldığım ve her erkek gibi benimde arabaya olan tutkum burada blog yazmamı sağladı. Umarım beğenirsiniz ve düşüncelerinizi paylaşırsınız.Bu sayede etkileşimde sağlamış oluruz.


source

Bugün size anlatmak istediğim araba klasik bir efsane olan Ford Mustang, gerçekten de yoldan geçen birine bile üç klasik araba ismi sorsanız birisi Ford Mustang olur. Çünkü çok satılmış, çok sevilmiş. Alan tutkusu için almış, satan zorunda kaldığı için satmış.

Ford Mustang serisinin en klasik ve güçlü havası 1964-1970 yılları arası sonrasında üretilen mustangler motor itibari ile güçlü olsada görüntü açısından bence çok çekici olmadı ve emin olmamakla beraber Ford Mustang o yıllardaki yaptığı satışı sonraki yıllarda pek yakalayamadı diye düşünüyorum. Eğer yanlışsa düzeltirseniz sevinirim.

Mustang, her rengi farklı taşısada bence kesinlikle kırmızı onun rengi çünkü görünüşü, motorun o hırıltılı sesi ile birlikte kırmızı renk Mustang'ı tam bir canavar yapmaya yetiyor. Ayrıca kırmızı bir Mustang'iniz olsaydı 70 - 80'lerde plajlarda kızların öpücüklerine maruz kalabilirdiniz :)


source

Mustang, her modelinde farklı bir makyaj, farklı bir motor seçeneğiyle beraber dikkatleri hep üzerine çekmeye başladı ama bence en dikkat çekici modeli Shelby GT350' dir kesinlikle.Şu güzelliğe bakar mısınız.

source

Gerçi Shelby GT350 modelinin günümüzdeki uyarlamasıda gerçekten efsane bir araç. Ama her ne kadar yenide olsa klasiğin o havasını veremiyor gibi. O eski ruh eksikmiş gibi.


Özellikle eski Ford Mustang'in rolanti sesini duymanızı istiyorum.

Gerçekten çok farklı değil mi? Şu an günümüzdeki arabalardan böyle bir ses duymak mümkün değil.


Günümüzde yeni modellerini daha sık gördüğümüz Mustang, eski modellerin daha çok masraflı olması sebebiyle günlük kullanımda sorunlara sebep olabiliyor. Bu sorunda insanların klasik Mustang'i eskisi kadar tercih etmemesine neden oluyor.

Ford Mustang, özellikle ülkemizde benzin fiyatlarının yüksek olması sebebiyle sadece hafta sonları gezmek için tercih edilen bir modelden fazlası olamıyor maalesef. Yeni modellerini sokaklarda görmek mümkün elbette ama bu V8'in tadını vermiyor bence.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bunu bir seri halinde hergün farklı bir klasik araba tanıtmak istiyorum. İlerleyen günlerde daha farklı bloglarda olabilir.

Görüşmek üzere İYİ GÜNLER...

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 9 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler

Bu yaptığın ağır kansızlıktır kardeşim, postu görünce gözlerimden yaş geldi bu konu hakkında ben yazcaktım...

Kardeşim senin araba bilginin benimkinden fazla olduğunu biliyorum. Bu yüzden senden daha kaliteli bir post bekliyorum...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60811.44
ETH 2350.21
USDT 1.00
SBD 2.52