Havaalanlarında Karşılaşılan En Garip Anlar - The Strangest Moments Encountered at Airports

in #steempress6 years ago

Herkese Merhaba,

Sabah uyandıktan sonra kahvaltımı yaptım ve her zaman olduğu gibi bilgisayarın başına geçtim. Gündemle ilgili birkaç haber okuduktan sonra bir başlık dikkatimi çekti." Havalimanlarında Karşılaşılan En Garip Anlar" diye. Bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım hoşunuza gider. Hadi başlayalım!


  • Daha önce ayaklarına bakım yapılan robotlar gördünüz mü? Ben ilk defa görüyorum.

  • Kostümlerini yanlarında taşımak yerine giyinip gelen eğlenceli kişiler.
 


  • Rebecca babasını buluyor. Ya da öyle sanıyor.

  • Havaalanları ne ayrılıklar ne hüzünle ne vedalar yaşadı ama böylesine daha önce hiç şahit olmamıştı.

  • Baba olmak gerçekten zor. Eğer iki kızınız varsa daha zor gerçekten. Ama bir o kadar da sevimli.

  • Bazı babalar-kızlar böyledir. Fazla uyumludur.

Havalimanı güvenliğinden geçerken çantanın dışında yazılanlardan dolayı her an sıkıntı çıkabilir.

  • Böyle bir şey nasıl mümkün olabilir?
 

Gerçekten havaalanları hayatın içinden her türlü olaya canlı şahitlik edilmiş yerlerdir. Fakat fotoğraflardaki gibi çok nadir hatta sadece bir seferlik denilebilecek türden. Umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir. Sizlerinde yorumlarını düşüncelerini merak ediyorum. Yazmadan geçmeyin. Görüşmek üzere.

İYİ GÜNLER...

Source : 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9

 


Posted from my blog with SteemPress : https://thesky-blog.000webhostapp.com/2018/08/havaalanlarinda-karsilasilan-en-garip-anlar-the-strangest-moments-encountered-at-airports

Sort:  

Reis millet şaşırmış ya :)

İnsanlar artık farklılık arayışında :)

Dayı bunlar ne ya hahaha komedi vallahi

gerçekten öyle yeğen hahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61604.80
ETH 3444.70
USDT 1.00
SBD 2.50