Mój blog Odcinek 7 Stuła gratis

in #steempress5 years ago (edited)


Odwiedziłem Targi Kielce. Skusiła mnie nazwa SACROEXPO i asortyment. Nie ukrywam, że jestem nieco rozczarowany.

Nie dostałem gratis - mimo obietnicy złożonej biało na czarnym - stuły do spowiedzi. Może, ktoś zapytać po co stuła facetowi, który nie będzie spowiadał ponieważ wybrał inne, małżeńskie powołanie? Odpowiedź wydaje się prosta, jak dają... to bierz i uciekaj...

Ale dosyć wypominków. Warto na te targi wpaść ​z kilku powodów. Po pierwsze - wejście jest darmowe :) Po drugie oprócz wyposażenia typowo kościelnego są też​ wystawcy z wszystkich wydawnictw, które proponują wartościową książkę religijną. Dobre publikacje za rozsądną, targową cenę, a nawet duuuże promocje. W tym roku nie ma na targach Wojciecha Cejrowskiego, ale jest autor książek dla młodzieży Robert Kościuszko. Co można zobaczyć? Wszystko co ma związek z parafią i kościołem (budynkiem): dzwony, organy, systemy do ogrzewania i sprzątania, nagłośnienie, oświetlenie... itd Do tego obrazy, rzeźby, dewocjonalia na profesjonalnym poziomie
Po trzecie jak to na targach - wszyscy są dla siebie mili​​ i wszystko byłoby rewelacyjne gdyby nie ta gratisowa stuła...
12 czerwca 2019


Posted from my blog with SteemPress : http://slawomirmazur.pl/moj-blog-odcinek-7-stula-gratis/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62629.89
ETH 2572.37
USDT 1.00
SBD 2.74