NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURU FORMU

in #steempress6 years ago (edited)


NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
YATAY GEÇİŞ BAŞVURU FORMU

Namık Kemal Üniversitesi
………………………………………………..……………. Fakültesi Dekanlığı’na/ Yüksekokulu Müdürlüğü’ne
Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan
Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” uyarınca Üniversitenize yatay geçiş
yapmak istiyorum. Durumuma ilişkin bilgiler aşağıda belirtilmektedir.
Bu dilekçede verilen tüm bilgiler bana aittir ve doğrudur. Kayıt hakkı kazandığım takdirde, başvuru ve kayıt
koşullarına uymayan bir durumun ortaya çıkması durumunda kaydımın iptalini kabul ediyorum.
Bilgilerinizi ve gereğini saygılarımla arz ederim.
….. / ….. / ……..
İMZA
Adı ve Soyadı
ÖĞRENİMİ SÜRDÜRÜLEN YATAY GEÇİŞ İÇİN BAŞVURULAN
Üniversite Fakülte/Yüksekokul
Fakülte/Yüksekokul/MYO Meslek Yüksekokulu
Bölüm/Program Bölüm/Program
Öğretim Şekli Normal Öğretim İkinci Öğretim Öğretim Şekli Normal Öğretim İkinci Öğretim
Sınıf/Yarıyıl Sınıf/Yarıyıl
Ağırlıklı Genel Not
Ortalaması (AGNO) Öğretim Yılı/Dönemi
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: ........................................................................................................................
........................................................................................................................
........................................................................................................................
Telefon: ........................................................................................................................
e-posta: ........................................................................................................................


Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2018/07/30/namik-kemal-universitesi-yatay-gecis-basvuru-formu/

Sort:  

Bende internette çok aradım fakat ulaşamadım. Saatlerimi aldı ve sonunda ulaştım, paylaştım ki insanlar görsün

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @queqtra.

Postunuz @bot-az ve onun curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98