Noc Na Tarnogaju z Browaru Warsztat Piwowraski

in #steempress5 years ago (edited)


Noc Na Tarnogaju z Browaru Warsztat Piwowraski
Styl: Stout
Ekstrakt: 12,1 % wag.
Alkohol: 4,8 % obj.
Goryczka: ? IBU (własna skala browaru: 3,5/5 szyszek)

Miałem już kiedyś okazję pić je zarówno w wersji lanej jak i butelkowej. Nie podeszło mi ono zupełnie [>>>TUTAJ<<< możecie sprawdzić jak smakowała mi wersja butelkowa]. Później jeszcze niejednokrotnie próbowałem po parę łyczków od innych, żeby sprawdzić czy coś się w nim zmienia, ale jednak nigdy nic dobrego z tego nie wyszło.
Tę butelkę, którą dzisiaj recenzuje, normalnie wyrzucił bym do śmietnika, ale jako że jest to prezent, postanowiłem poświęcić się i wypić je całe i szczegółowo opisać odczucia towarzyszące mi podczas tej tortury. Choć mam nadzieję, że teraz tak nie będzie i tym razem tego nie pożałuję.

No to jedziemy z tym biczowaniem. Hehehe. Hahaha. Hihihi.

Warka ważna do 10.08.2019.
Zmieniła się zawartość alkoholu. Wzrosła z wartości 4,4 % do 4,8%.
Piwo totalnie bez pianki. Po przelaniu na powierzchni piwa unosi się jedna duża plama w postaci niby-zawiesiny, a raczej nawet dosłownie smugi cieniutkiego filmu, która nieszczelnie zakrywa jego taflę.
Aromat średnio intensywny. Najgorsze jest to, że czuć tu trochę sraczki. A na początku jest jej zdecydowanie za dużo. Z czasem całość robi się głównie kwaskowa. Dalej jest trochę. Jest też coś jakby cytryna. No i paloność też jest, taka w połączeniu z kawą Inką. Niestety z czasem zaczyna dominować jakby laktoza, a nawet bardziej kwaśne mleko, choć w składzie nie ma żadnych wzmianek o czymś takim.
Kolor też się zmienił. Wcześniej był intensywnie czarny. Teraz jest bardzo-bardzo ciemnobrunatny, jednolity, gładki i matowy. Nieprzejrzyste.
W smaku wodniste.
Goryczka średnia, w odczuciu: popiół z odrobiną kakało.
W posmaku czuć sporo łupinek prażonego słonecznika.
Czuć też mini-nuty czegoś czekoladowego.
Jakby z mlekiem z kartonu, w długim posmaku.
Wysycenie niskie, pasuje do całości
Bez lacingu.
Ogólnie za dużo kwachu w tym piwie jest.

Nie jest to piwo dobre.
Wylałbym je do zlewu, ale był to prezent, przez co nie miałem sumienia wy...pierd... wysłać to piwo gdzie raki zimują.
Ku*wa męczarnia.
Odradzam.

Koszt: ? golda - butelka 500 ml bezzwrotna.

Ziomeczku, jak następnym razem będziesz chciał mi dać piwo w prezencie, to proszę Cię, weź wcześniej sprawdź czy o takowym już nie pisałem.





Posted from my blog Piwny Pamietnik || Przegląd polskiego piwa kraftowego || Polish craft beers review : https://piwnypamietnik.pl/2019/05/22/noc-na-tarnogaju-z-browaru-warsztat-piwowraski-2/

Sort:  

Congratulations @pestis! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50