Dowcip o lekarzach # 7

in #steempress6 years ago


Kolega opowiada koledze:

  • Byłem u lekarza i poprosiłem o syrop od kaszlu, a on dał mi, nie wiem czemu, środek przeczyszczający.
  • I co, zażyłeś ten środek?
  • Zażyłem.
  • I co, kaszlesz?
  • Nie mam odwagi.

U lekarza:

  • Ma pan problemy z alkoholem?
  • Nie. Mam własny destylator.

  • Panie doktorze, mam 16 lat, a mój członek ma 25 cm. Czy to normalne?
  • Oczywiście, że normalne. W twoim wieku wszyscy chłopcy kłamią na temat wielkości członka

  • Panie doktorze, żona mnie zdradza, a rogi mi nie rosną.
  • Wie Pan, z tymi rogami to taka metafora tylko...
  • Uff, bo już myślałem, że mam niedobór wapnia.

Przychodzi facet do psychiatry i mówi:

  • Panie doktorze, ostatnio śnią mi się bohaterowie "Gwiezdnych wojen".
  • A kiedy to się zaczęło?
  • "Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce..."

U psychiatry:

  • Domyślam się, że nienawidzi pan swojego życia, każda chwila w domu trwa wieczność, z utęsknieniem oczekuje pan śmierci?
  • Tak, dokładnie tak jest. Skąd pan wie to wszystko, doktorze?
  • Cóż, widziałem pana żonę w poczekalni.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48