Dowcip o lekarzach # 12

in #steempress6 years ago


Lekarz mówi do pacjęta:

  • Ma pan wapno w żyłach, piasek w nerkach i wodę w kolanach.
  • Panie doktorze, jak mi pan jeszcze powie, że mam na płucach worek cementu, to zaczynam się budować.

  • Przepiszę pani te tabletki - mówi lekarz do pacjentki z olbrzymią nadwagą.
  • Dobrze, panie doktorze. Jak często mam je zażywać?
  • Nikt ich pani nie każe zażywać. Proszę je rozsypywać na podłogę trzy razy dziennie i podnosić po jednej.

  • Panie doktorze, mam kłopoty z zasypianiem.
  • Proszę brać te czopki, są bardzo mocne.
    Przy następnej wizycie pacjent prosi:
  • A mógłbym dostać coś słabszego? Bo jak się budzę to mam jeszcze palec w tyłku.

Lekarz przegląda zdjęcie rentgenowskie i ogromnie się dziwi:

  • Panie, masz pan zegarek w żołądku. Nie sprawia to panu żadnych problemów?
  • Jasne, że tak. Zwłaszcza przy nakręcaniu...

Do gabinetu psy­chiatry włazi n­a kolanach gość­ z czymś w zęba­ch.

  • A kto to ­do mnie przysze­dł? Kotek? - pyta lekarz.
    Gość­ lezie w kąt po­koju. Psychiatra spo­gląda za nim:
  • ­Piesek?
    Facet w­ali ręką w list­wę podłogową i ­przechodzi w dr­ugi kąt. Doktor podąża za ­nim wzrokiem:
  • ­Jeżyk do mnie przyszedł!
    Mężc­zyzna wyjmuje p­rzewód z ust:
    -­ Kuwa, weź się­ gościu odpied­ol i daj mi pod­łączyć ten inte­rnet!

Dentysta: To może troszkę zaboleć.
Ja: OK.
Dentysta: Sypiam z twoją matką.


Posted from my blog with SteemPress : http://parchy.pl/2018/06/18/dowcip-o-lekarzach-12/

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09