Yves Rocher Aromatik Bronzlaştırıcı Yağ

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalar 😊

Bugün sizlerle bu yaz çok severek kullandığım Yves Rocher nin Bronzlaştırıcı Aromatik Yağ ını inceleyelim istedim.

 


 

Haydi başlayalım;

YVES ROCHER AROMATİK BRONZLAŞTIRICI YAĞ


Bronzlaştırıcı aromatik yağının içeriği Monoi çiçeği yağından ve Tiare çiçeği yağından oluşuyor. Bu güzel çiçekler sayesindedir ki yağ mükemmel bir kokuya sahip. Kokusu bana göre egzotik, yazı çağrıştıran bir koku.

Ayrıca yağ dermotolojik olarak test edilmiş olup ve de içerisinde paraben bulundurmamakta. %98 oranında içerik olarak bitkisel olduğu söyleniyor ki zaten Yves Rocher markası bitkisel içerikli ürünler kategorisinde karşımıza çıkan bi marka. Bu yönünden dolayı diğer markalara göre daha güvenilir hale geliyor benim için.

Yağ yaz ayları için mükemmel bir ürün. Yazın güneşten kuruyan yıpranan cildi adeta ayağa kaldırıyor ve canlandırıyor, yoğun bir nem sağlıyor. Verdiği nemin çok uzun süre kalıcı olmasıda ürüne güzel bir artı sağlıyor. Çok iyi nem vermesi sebebiyle benim gibi kuru ciltlilerin vazgeçilmezi haline gelmesi çok normaldir 😄 Ben bronzluk vermesi açısından almamıştım. Benim için önemli olan güneşten yıpranan cildi canlandırmasıydı. Ama bronzluk içinde ideal bir ürün. Bronzluğunuzu yoğunlaştırabilen bir etkiside mevcut.

 


🔺 Ürünün kendi açıklamasını okumak isterseniz diye de üste arkasını çektiğim fotografı ekledim.

 

Ürünün güneşten koruma özelliği yok yani herhangi bir spf faktörü içermiyor. Ürün 125 ml den oluşuyor. Sprey formunda bir ambalaja sahip.

🔺 Ürünün Yves Rocher in şu an da sitesinde ki güncel fiyatı 37 TL dir.

 

 

Bugünlükte bende bu kadar bir sonraki paylaşımımda görüşmek üzere 😊

 

Sevgileerr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/08/02/yves-rocher-aromatik-bronzlastirici-yag/

Sort:  

Emeğinize sağlık çok kaliteli bir post olmuş paylaşımlarınızın devamını bekliyorum🙏🏻👏🏼

Çok teşekkürler :) paylaşımlarım devam edecek :)

Congratulations @iremm! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16