Rival de Loop XXL Rose Far Paleti

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalar 😃

 

Bugün sizlerle Rossmann mağazalarında satılan Rival de Loop markasının far paletini incelemek istedim.

Rival de Loop XXL Rose Far Paleti

Bu far paketinin birkaç farklı çeşidi mevcut Bendeki XXL eyeshadow 02 rose olanı.

 


 

Palet 12 farklı renkten oluşuyor ben 13 TL ye almıştım geçtiğimiz günlerdeki bayram indiriminde 10 TL ye kadar düşmüştü yani anlayacağınız bu palet indirimlide indirimsizde gayet uygun fiyatlı bir palet. Palet içerisinde ışıltılı renklerde mat renklerde mevcut.

Pigmentasyonları çokta başarılı değil ama fiyatına bakılınca gayet iyi bir ürün. İçerisinde kendine ait uygulama yapabileceğiniz çift uçlu bi aplikatörde çıkıyor.

 

Ben ışıltılı renkleri kullanırken pigmentini yoğunlaştırmak için ve daha iyi renk vermesi için fırçanın ucunu genelde gül suyu ile ıslatarak farı uyguluyorum böylece daha iyi sonuç veriyor ve benim göz kapağımda daha kalıcı hale geliyor.

 

Eğer far kullanmaya yeni başlıyorsanız bu far paletini far kullanmaya yeni başlayanlara öneririm gayet uygun fiyatlı kendinizi deneyebileceğiniz güzel bir palet içerisinde de her tonda renk bulunuyor işinizi muhakkak görecektir.

 

Benim palet içerisinde en favori rengim 10. Sırada bulunan bronz renk çok severek kullanıyorum.

Palette en sık kullandığım renkleri swachleriyle birlikte aşağıdaki görselde görebilirsiniz.

 


 

Şunuda söyleyeyim son sırada yer alan siyah renk öyle simsiyah bi renk değil göz kapağında koyu grimsi duruyor.

🔺 Şuan ki güncel fiyat: 13 TL dir.

🔺 Rival de Loop markası ülkemizde sadece Rossman mağazalrında satılmaktadır.

 

Toparlayacak olursak fiyat performans açısından gayet iyi bir ürün alınabilir diye düşünüyorum.

 

Benden bugünlük bu kadar bir sonraki paylaşımımda görüşmek üzereee 😊

Sevgileerrr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/07/08/rival-de-loop-xxl-rose-far-paleti/

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00