Oriflame 5-in-1 Wonder Lash Mascara

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalaarr 😊

Bugün sizlerle Oriflame markasına ait 5-in-1 Wonder Lash Mascara yı inceleyelim istedim 😊

Hadi başlayalım:

ORİFLAME 5-in-1 WONDER LASH MASCARA



Vaat ettikleri;

● %116' ya kadar daha kıvrımlı kirpikler

● %57'ye varan daha uzun kirpikler

● 8 kata varan daha hacimli kirpikler

● Ayrıştırır ve belirginleştirir

● Bakım sağlayan içerikleriyle kirpikleri şekillendirir ve nemlendirir

 

Şöyle söyleyeyim sizlere bana göre vaat ettiği her şeyi birebir gerçekleştiriyor. Ben aldığımda fiyatı 13 TL idi bu fiyata bu performansı beklemediğim için çok şaşırdım ama kesinlikle elim bu aralar bundan başka maskaraya gitmiyor. Fiyatı bulunduğu aya göre değişsede takip ettiğim kadarıyla 13- 27 TL aralığında bi fiyata sahip oluyor genellikle. Elinize katalog geçerse bi bakın derim.

Arkadaşlar eğer siz de benim gibi kirpiği örümcek bacağı gibi birleştirip ayıran ve topaklanma yapan görüntüden nefret ediyorsanız bu tam size göre bir maskara. Kirpiği topak topak yapmadan tek tek ayırıp uzatıyor uzun sürede kirpiğinizde kalabiliyor.

🔺Aynı maskaranın waterproof (suya dayanıklı) olanı da var ben suya dayanıklı maskaraların silinmesi zor olup kirpiğe zarar vermesinden hoşlanmadığım için normalini aldım.

🔺 Ha birde paketi açıldıktan sonra 6 aylık kullanım ömrü var yani demek istediği 6 aydan sonra kuruyabiliyor. Ama ben şuan kullanımının 6. Ayındayım diğer kullandığım maskaralar daha ilk ayında kuruma yapmaya başlamıştı bu hala ilk gün ki gibi herhangi bi kuruma topaklanma gözlemlemedim sanırım bu sebeplerle favorim 😊

 

 

Bugünlükte benden bu kadar. Bir sonra ki paylaşımımda görüşmek üzereee 😊

Sevgileerrr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/07/11/oriflame-5-in-1-wonder-lash-mascara/

Sort:  

👏🏼👏🏼👏🏼

🙏🏼😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61361.03
ETH 2932.71
USDT 1.00
SBD 3.67