Himalaya Beyazlatma Etkili Scrub

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalar 😃

 

Bugün sizlerle Himalaya markasının Beyazlatma Etkili Scrub unu inceleyelim istedim.

 


 

Hadi başlayalım;

HİMALAYA BEYAZLATMA ETKİLİ SCRUB


Öncelikle “Himalaya” markası ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılmakta olan bir marka.

Ürün cildin doğal rengini ortaya çıkarmayı vaat ediyor. Sakın beyazlatma etkili demesinden yüzü ayrıca beyazlattığı düşünmeyin. Bu scrub doğal rengine döndürmeyi amaçlıyor ve amaçladığınıda gayet yerine getiriyor.

Ürün cildin doğal rengini ortaya çıkarıyor bunun yanında da cilde doğal bir ışıltı kazandırıyor.

İçeriğinde;

  • Meyan kökü
  • Beyaz reçine
  • Kayısı parçacıkları bulunduruyor.
İçerisinde bulunan kayısı parçacıkları peeling etkisi yaratarak cildin ölü deriden kurtulmasını ve de siyah nokta oluşumunu engellemesinde yardımcı oluyor.

 


 

Kayısı parçacıkları ufak ve yumuşak yapıda olduğundan cilde asla zarar vermiyor bu sebeple hassas ciltlilerin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.

Ben bu scrub tan çok memnunum burun bölgem siyah noktaya meyilli bir yapıda bu ürünü düzenli bir şekilde kullandığımdan beri siyah noktalar oluşmamaya başladı. Derinlere işlemiş kirleri, makyaj kalıntılarınıda derinden temizlediğini düşünüyorum. Cilt yüzeyindeki pürüzlü yapıyı giderdiğinden dolayı da doğal bir ışıltı kazandırıyor. Tabi bu etkileri görmeniz için düzenli kullanmanız gerekiyor. Düzensiz kullanımda bu kadar başarılı olabileceğini düşünmüyorum.

 


🔺 Ürünün kendi açıklamasını okumak isterseniz diye de ürünün arkasını çektiğim görseli de üste bıraktım.

 

Ürün içerisinde “Paraben” ve “SLES “ bulunmuyor. Paraben içermeyen ve diğer ürünlere oranla daha doğal içeriklere sahip ürünleri kullanmayı çok seviyorum.

Kokusu da gayet normal rahatsız edici yönü asla bulunmuyor.

Ürünün boyutu 75 ml ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.

Yumuşak, narin yapıda olduğundan dolayı her gün kullanmaya uygun bir ürün. Ben ürünü genelde sabah yüzümü yıkadıktan sonra ve akşam da makyajımı çıkardıktan sonra uyguluyorum böylelikle ürün benim cildimde kesin sonuç gösteriyor.

🔺 Ürün sadece gratis mağazalarında satılmakta olup normal fiyatı 14 TL dir. İndirim dönemin de 7 TL ye kadar düşüyor. Gayet uygun fiyatlı başarılı bir ürün. Almanızı tavsiye ederim.

 

 

Bugünlükte benden bu kadar bir sonra ki paylaşımım da görüşmek üzereee 😊

 

Sevgileerr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/08/03/himalaya-beyazlatma-etkili-scrub/

Sort:  

Burunumun üstünde uzun zamandır siyah noktalarla uğraşıyorum bi kaç ürün kulllandım ama bi etkisini göremedim. Scrub’ un fiyatıda çok uygun bence denemeye değer diye düşünüyorum👍🏼👏🏼

Aynen öyle fiyatı çok uygun fiyat performans açısından çok iyi bir ürün, öneririm 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60690.86
ETH 2905.70
USDT 1.00
SBD 2.39