Steemit mi? Yoksa Borsa mı?

in #steempress6 years ago


Kaynak: steemit.com

Steemit vs Borsa

Merhaba arkadaşlar bugün steemit mi yoksa borsa mı daha karlı bunu tartışacağız. Öncelikle söylemek isterim ki borsa konusunda da steemit konusunda da yeterince tecrübeli değilim. Bu sebeple okuduklarınızı yatırım tavsiyesi olarak algılamanız zararınıza olacaktır.

Steemit' i kullanamaya başlayalı bir sene kadar oldu. Kripto para borsalarına ise son bir aydır vakit ayırıyorum ve yeni yeni öğreniyorum. Steemit' de çok başarılı olduğumu söyleyemem. Yani ciddi ve düzenli bir gelir elde edemiyorum. Şu sıralar sadece @steempress sayesinde oy alabiliyorum ve bu bana günde sadece 1$ civarı kazandırıyor. Bu steemit' deki genel kullanıcılara oranla çok düşük bir rakam ama düzenli bir gelir.

Borsa da ise çok yeniyim ve günlük al sat yaparak bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Henüz borsadaki varlığım steemit' den kazandığım kadar. Fakat borsayı öğrendikçe steemitteki kazancımı arttırabileceğimi farkettim. Bazı coinler sürekli olarak yükselip alçalıyor. Benim yaptığım tek şey ise belirlediğim bazı coinleri %5 arttığında satmak %5 düştüğünde tekrar satın almak. Bu şekilde bile hergün steemit' de kazandığımdan daha fazla kazanabiliyorum. Tabi borsada market hacminin azalmasına bağlı olarak bitcoin' in düşmesi ve buna paralel olarak tüm altcoinlerin düşmesi istisnasını hariç tutarsak. Böyle durumlarda kimse kazanamıyor fakat alım fırsatı doğduğundan uzun vadede gene karlı oluyoruz.

Tabi ki bazı insanlar hodl yapmayı daha fazla sever ve bu sebeple elinde steem ya da bitcoin tutmayı tercih eder. Tabi ki bu da bir tercihtir. Bana göre bu taktik daha fazla risklidir fakat bitcoin' in 20k$ olduğu zamanlar gibi bir sıçrayış gerçekleşirse hodlcular daha karlı olacaktır. Çünkü benim gibi al sat yapan kişiler böyle ani patlayışlara elinde dolar varken yakalanırsa ciddi bir kazancı kaybetmiş olacaklardır. Bu sebeple durumunuza göre pozisyon almalı. Gerekiyorsa yatırımlarınızı bir sepet haline getirmelisiniz.

Bence steemitten kazanmak ve kazançları borsada değerlendirmek en güzel yol. Tabiki bu bir yatırım tavsiyesi değildir. Bu şekilde steem miktarınızı da daha fazla artırabilirsiniz ve steemit daha popüler bir hale geldiğinde steemlerinizi steempower e dönüştürerek daha güçlü bir hesaba sahip olabilirsiniz.



Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/10/15/steemit-mi-yoksa-borsa-mi/
Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by hkmusic from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30