Köyümü Güzelleştiren Çiçekler [Cointurk Fotoğraf Projesi]

in #steempress6 years ago (edited)


Bir kaç gün önce Şanlıurfa'nın Suruç ilçesine bağlı Akören köyüne yaşayan bir çok köylülerin akrabaları olsun onların dedeleri nineleri olsun sürekli halinde birbirlerine ziyaretlerde bulunurlar şehirliler bu seferki gidişlerinin bir tek sebebi çiçek olmuş. Bu insanlar çiçekleri için ziyarette bulundular. Bunlar şehirden köye gitmek için sabahın erken saatlerinde yola koyuldular gidecekleri yer ise çiçeklerin olduğu yerlerdir. Burada çiçek başına ve ulaşımı sadece yürüyerek sağladıkları gidişleri de hesaplarsak kişi başına birkaç çiçek düşüyor. Benim o an ki hislerim şöyleydi. Köyleri cıvıllaştıran ve güzelleştiren aslında çiçekler olduğunu hissettim. Ve çiçekler dağların tepesinde bile bulunuyorlardı. Köyün içine doğru yaklaştıkça tüm çiçeklerin arasından geçmeye başladım ve geriye dönüp baktığımda ise güneş ne de güzel doğmuştu. Aynı zamanda çiçeklerin üzerine arılar geliyordu. Ve bu manzara gördüğüm en güzel manzaralar arasında bulunanlardandı. Gerçekten de çok hoş bir manzara ortaya çıkmıştı. Tüm bunlar olurken resimleri çekmek istedim. Çiçekleri çekmeden önce onları suladım o şekilde resim çektim. Gerçekten de çiçekleri sulamak bana çok büyük bir mutluluk veriyor bana.




Posted from my blog with SteemPress : https://emineninblogu.000webhostapp.com/2018/07/koyumu-guzellestiren-cicekler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67