Alan Wake - PC İncelemesi

in #steempress6 years ago (edited)


source

  • Tür:Aksiyon, Macera
  • Geliştirici ve Yayıncı: Remedy Entertainment
  • Çıkış Tarihi: 16 Şubat 2012 (PC)
Alan Wake isimli macera oyunu ilk piyasaya sürülme tarihinden yaklaşık 2 sene sonra bilgisayar kullanıcıları için Steam üzerinden satışa çıktı. Bu süre zarfında yapımcılar PC için özel sürüm geliştirdiler. Bu geliştirmeler iki tane özel bölüm içeriyor. 'The Signal' ve 'The Writer' olarak oyun içinde karşımıza çıkıyor. Yapımcı firma sadece bununla da kalmayarak Xbox versiyonundan daha yüksek grafikleri ve çözünürlüğü biz macera severlere sunuyor. Performans artışlarını unutmamak gerek...


source

Alan Wake kimdir?

Alan Wake, en çok kitap satan yani 'Best Seller' olarak anılan bir yazar ama son yıllarda tükenmişlik sendromu yaşamasından dolayı kitap yazamıyor. Kitaplarında anlattığı olaylar ilk başlarda Alan'ın rüyalarına girer. Bu rüyalar kendisini ve eşi Alice'i de kötü bir şekilde etkiler. Bu yüzden Alan ve Alice şehri bir süreliğine terk ederek sakin ve küçük bir kasaba olan Bright Falls'a gelirler ve olaylar gelişmeye başlar.


source

Her bölüm sanki devam eden bir kabus gibi

Oynanış olarak o kadar karmaşık olmayan bir oyun, anlık olaylara göre tepki veriyorsunuz. Yapmamız gerek tek bir şey var: KAÇMAK. En önemli silahımız el fenerimiz. Oyun içinde kullanılabilen silahlar sınırlı sayıda hatta mermi sayısı o kadar az ki mermin olmadığı için bir yerde 2 saat takıldığımı söyleyebilirim....

Işık bul

Oyunda zaman çoğunlukla gece ve son bölümlere doğru bu süre git gide artıyor. Bulduğunuz ışık kaynaklarını es geçmeyin. Düşmanlar ışıktan etkileniyorlar ve ışığa giremiyorlar bu yüzden ışıklara çok önem verin.

Grafik ve Sesler

Şunu söyleyebilirim ki grafikler ve sesler benim için 10/10. Soundtrack gerçekten çok hoşuma gitti. Oyunu Steam üzerinden satın aldığınız takdirde albüme ücretsiz olarak ulaşabilirsiniz . Benim gözümde oyunun eksisi yok, denemek sizin elinizde.

Oyun Fiyatı: Steam üzerinde 18,00 TL

Windows için minumun sistem gereksinimleri:

  • İşlemci: Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD
  • Bellek: 2 GB
  • DirectX: Sürüm 9.0c
  • İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
  • Ekran Kartı: GeForce 8800 GT or Radeon HD 2900 Pro
  • Depolama: 8 GB kullanılabilir alan


Posted from my blog with SteemPress : http://datilla.steempress.net/2018/06/14/alan-wake-pc-incelemesi/
Sort:  

old but gold bence

Ben çok sevememiştim fakat böyle okuyunca güzel geldi

ilk başta ben de oynayıp geri vermiştim sonra tekrar alıp bitirdim :D

hello, I'm new to steemit, you would help me get steemdolar by visiting my profile, hugs
@datilla

how can i help you i don't know :( keep posting

Efsaneler arasinda...sen de cok guzel ele almışsin tebrik ederim.anlaşılır ve akıcı bir anlatım olmuş.tekrar gaza getirdin şimdi beni :)

DLC'si çok güzel aslında bu oyunun

oynamamıştım vesile oldu bir bakayım :D
eline sağlık

rica ederim. hikayesi çok sağlam, bu yaz DLC'si ile indirime girmesini beklediğim oyunlardan bir tanesi çok uygun fiyata alabilirsiniz

ışık varsa kafa rahat ışık yoksa geçmiş olsun. Eline saglik

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59634.42
ETH 3191.92
USDT 1.00
SBD 2.45