Kediler Gerçekten Nankör Mü?

in #steempress6 years ago (edited)


Kediler Gerçekten Nankör Mü?

Bence nankör :) Eşim ve oğlum'un ısrarları sonucu bu masum görünen kediciği 3 aylık'ken Konya'dan getirttik. Bu yolculuğu şehirler arası otobüsle gerçekleştirdi. Geldiğinde ürkekti aslında ilk eve girer girmez pekde yabancı gibi davranmıyordu. Hemen ısındı diyebiliriz. 2 ay kadar geçtikten sonra küçük kaçış planlarını hayata geçirerek balkondan ya da camdan her fırsatında dışarı kaçtı.


ilk kaçışlarından genelde aşağı inip hemen alıp geldim ve pek fazla direnmedi. Hatta kışın bir gece dışarıda kaldığı oldu biz ümidi kesmiştik ki mahallede bulunan bir esnaf abinin kapısının önünde bulunan boruların arasından çıktı :)

Biz kıyamayıp birgün pikniğe giderken yanımıza aldık hatta kediler için yapılmış olan tasmadan da aldık. Güzelce ağaç dibinde kumda oynuyordu ki küçük yeğenim yerinden alıp ağaca tırmanmasına vesile olup elinden kaçırmış :) Hoop bizim kedi ağacın doruklarında. Hatta bu konuyu eşim daha önce bir yazısında anlatmıştı. Bir kahraman Adanalı gelip o ağaca tırmandı ve yaklaşık 3-4 saatlik sıkıntılı süreç sona ermişti.


Eğer kedi alıp beslemeyi düşünenler varsa maddi tarafınıda söyleyim. Kum + Yem + Aşı + Bakım masrafları olarak söyleyebilirim. Aylık ortalama 200 tl 'yi gözden çıkarmak gerek.

Ben kedimizin en sonki kaçışında ise içindeki şeytanı gördüm resmen :) Camdan kaçtı ilk olarak kapı önünde bulunan ağaca tırmandı ve orda 1 saat kadar durduktan sonra başka bir kedinin ağaca tırmanma isteği ile yola indi ve başladı bu kedinin peşine takılmaya. Ben koşuyorum onlar kaçıyor. Önce diğer kediyi kovaladım daha sonra kedimizi almak için elimi uzattığımda çileden çıkmış bir kedi saldırısına uğramış gibi tırmalandım :) Bu denemelerim defalarca sonuçsuz kaldı. Her defasında sokak kedisi kıvamında saldırıyordu. Sanki birşeyler oldu. Daha sonra büyük bir anasağlığın bahçesine girerek başladık kovalamacaya. Çılğın özgürlüğüne kavuşmuş bir kişi edasında ordan oraya koşturmaya başladı. Yaklaşık 1 saatlik turların ardından eşimi çağırdım o alışık gelir alır dedim ama bana nasıl davrandıysa eşime'de aynı şekilde davrandı. Sonuç olarak bıraktık geldik eve. Hertarafımız kedi çiziği :))

Ertesi gün oldu bir gidip bakıyım dedim anasağlığın bahçesinde aramaya başladım. En son duvar dibine incecik pısmış. Sanırım diğer kedilerle gece iyi bir çatışma yaşamış. Geldiğinde kir pis içindeydi. Sanırım bir kaçışını daha kaldıramam gibi geliyor.

Bu bize bu şekilde saldırmasını kedilerin nankör olduğu sözünü aklıma getirdi. Sıcak bir yuva ve karnı tok ama gün gelip nankörlük yapabiliyor :) Şuan ise evde bu resimlerdeki gibi masum hayatını sürdürmeye devam ediyor..

Hoşçakalın...


Posted from my blog with SteemPress : http://alkmaar.cloudaccess.host/?p=5

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 22 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58521.00
ETH 2488.65
USDT 1.00
SBD 2.39