Sort:  

יש לך ביצים של שור

אני אסביר לכם מה קרה בעברית חחח
יש אדם שאני מכיר שרק מהביטקוין קאש יש לו כמעט מליון דולר מהפיצול
הוא החליט שהוא קונה עם זה אלטקוינס
אחלה גבר באמת יש לו בית קפה בדיזינגוף אני מבקר אותו מידי פעם
הוא אמר לי שהוא קנה סטים בין השאר
אז אמרתי לו תגיד אתה דפוק?
זה מכונה של כסף מה אתה מחזיק את זה בביטרקס??
הסברתי לו והוא אמר שהוא ייתן לי לשחק עם זה ונתחלק ברווחים 50 50
לא השקעתי 40 אלף דולר.

זה אותו אחד עם ה10000$ הראשונים? שמע זה אש, אתה יכול לעשות סכומים ממש גבוהים. בתור אנשים עם ניסיון עשיר הרבה יותר משלי עם כסף- תסתכלו אצלי בפרופיל בפוסט האחרון..

איזה יופי. בהצלחה רבה. לא להאמין כמה כסף הבנקים מחזיקים על כלום כשיש עולם שלם של ערך.

ממש אמיר...
תאמין לי במחיר הזה של סטים שווה לקחת הלוואה
חחח אבל חס ושלום, אסור להסתבך

איזה לווייתן נהיית סחתיין. אחי אסור לקחת הלוואה. רווחים באים והולכים. אבל חוב לבנק תמיד נשאר. אלא אם אתה מהמשפחות

כן כן ברור
צצודק מאה אחוז כלל אצבע.......
ממש ברוח צחוקאמרתי את זה

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65685.57
ETH 2613.86
USDT 1.00
SBD 2.71