Uwaga to nie tylko zabawa czyli moje najlepsze trafy w Steem Monsters!

in #steemmonsters6 years ago (edited)

Witam wszystkich!
Chyba już nie ma osoby na Steemit, która nie słyszała by o Steem Monsters. Nie będę tłumaczył wam zasad tej karcianki bo powstało już kilka postów na ten temat. Gra wciąga jak diabli i każdy kto w nią gra może o tym poświadczyć.
Piszę ten post po to żeby pokazać wam drugą stronę tej zabawy a mianowicie możliwość zarobienia Steem.
Mało się o tym mówi a przecież Steem Monsters ma bardzo prężnie działający Market i tam możemy rozwinąć skrzydła😉

W tej grze karcianej codziennie mamy do wykonania tematyczne questy za które otrzymujemy nagrody w postaci kart. Do tego dochodzą jeszcze nagrody przy zakończeniu sezonu, gdzie w zależności w jakiej lidze skończymy takie dostajemy nagrody. Czyli tak zwanych darmowych kart mamy do zdobycia całkiem sporo a przy odrobinie szczęścia można na nich nieźle zarobić.
Nieskromnie powiem że ja jestem tego idealnym przykładem.
No bo weźmy sobie taki pierwszy z brzegu przykład:

otworzyłem Booster Pack za 2 $ w środku karta legendarna warta ponad 4,5 $

kolejny przykład, kolejny Booster Pack tutaj wartość paczki wyniosła ponad 4 $

w tej udało mi się trafić Hydrę która jest warta 10 $

No tak ale na te Booster Packi wydałem prawdziwe pieniądze powiecie. Niby tak ale pozwoliły mi one zbudować talię, która radzi sobie w wyższych ligach i pozwala wygrywać lepsze nagrody za Daily questy, a tutaj też mogę się pochwalić całkiem niezłymi trafami. Dla przykładu :

tutaj za Daily Quest dostaje kartę o wartości 50 $
No i na koniec hicior czyli moje najlepsze trafienie za wykonanie dziennego zadania:

Tego złotego Unicorna udało mi się sprzedać za uwaga 239 $! Co dało W przybliżeniu około 800 Steem.

Jak wspomniałem wcześniej Steem Monsters posiada rozbudowany Market, gdzie też możemy próbować swoich sił i jeżeli dobrze prześledzimy rynek to możemy wyrwać niezła okazję i sprzedać ją z zyskiem. Tu na #polish mamy już kilku specjalistów🙂

Mam nadzieję że ten post zachęci osoby które jeszcze zastanawiają się czy założyć konto na Steem Monsters. Moi drodzy naprawdę opłaca się to zrobić bo oprócz świetnej zabawy możemy zyskać trochę grosza.

Jeżeli ktoś zdecyduje się założyć konto to zapraszam do skorzystania z mojego reflinka:

https://steemmonsters.com?ref=samarek69

Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 11.97% upvote from us for your 1180 Partiko Points! Together, let's change the world!

I am an automatic upvote bot, only for #steemmonsters, #steemmonster. If i liked your post, you will get an upvote. Only for Steemmonsters. Once a day, i published the posts, that have recieved an upvote.

Tylko na ile fart głupiego, a na ile realne? :D Kolega raz otworzył 130 boosterów i cudem mu się zwróciło, bo jedna karta przeważyła. Gdyby nie ten fart to by był w plecy mocno

No oczywiście z tym też trzeba się liczyć. Tak jak w każdej grze loot boxy są elementem hazardu.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63342.09
ETH 2658.68
USDT 1.00
SBD 2.81