71# To owo i takowo - przygoda z steemmonsters

in #steemmonsters6 years ago (edited)


Hej właśnie niedawno skończył się drugi sezon w Steemmonsters. Udało mi się zdobyć - brozne 1. Zdobyłem dzięki temu 3 paczki ( z 5 kartami). Nie wliczając pakietu początkowego. 

Przez 7-8 dni zdobyłem już 9 pakietów. Każdego dnia można robić QUEST na 1 pakiet z 5 kartami. Trzeba jedynie zrobić 10 wygranych danym kolorem talii. Chciałem wejść do silvera, ale ciężko jest to zrobić bo trzeba mieć wylevelowane karty i do tego przywoływacza. To mieć 3 karty jest dosyć proste to jednak, aby trafiać na tą samą rasę jest już trudne. Na razie nie bawiłem się w market. Można pewnie pokombinować sprzedawać nie potrzebne karty i kupować, czym gramy. Na pewno tego też spróbuję.



Jak widać na sceenie. Udało mi zdobyć w sezonie drugim 812 ratingu ( w najlepszym momencie miałem jakieś 850 ratingu). Jak także widać dało to wtedy 1887 miejsce. Trochę wyżej widać rangę - Bronze 1 za co przyznawane są 3 pakiety. krótko mówiąc powoli kupując tylko pakiet startowy, powoli co powoli jesteśmy w stanie być coraz mocniejsi. 


Proszę zostawić komentarz jeżeli gracie w Steemmonsters z waszą dywizją i uzyskanym miejscem. Inne komentarze także mile widziane !!!

np: Brozne 1 - 1887 miejsce


Sort:  

Ja skończyłem na silver I, fajnie bo aż 5 boosterków, teraz będę się czaił na jakiegoś golda

Gram dosłownie od kilku dni i pamiętam, że się spotkaliśmy po drodze :)
Ja 1-poziomowym teamem doszedłem do około 2500 ratingu, potem już było ciężko, bo trafiali się prawie sami przeciwnicy z kartami o poziomie wyższym niż 1, więc się przestawiłem na 4-poziomowe karty. I rzutem na taśmę wbiłem 4000+ (od 3700 był Champion III czyli 20 boosterków).

To tylko z podstawki czy kupowałeś coś więcej?

Na początku złożyłem sobie team death z kart ze Starter Packa (death + neutral), możliwe, że z jedną dokupiłem, już nawet nie pamiętam. A potem tylko dokupowałem, żeby wbić kolejne poziomy, ale samych kart nie zmieniałem.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63