Sort:  

Merhaba keep it up.

merhaba, you to !
cheers!

@oendertuerk teşekkür ederim inceleyip post hazırladıgınız için çok yardımcı oldu. İlk fırsatta alacağım bir paket ve bunada başlıyacam sizin bu oyun hakkındaki görüşünüz nedir ? sizce geleceği var mı ?

rica ederim @dangerux. oyun su an baya ilgi görüyr ve bence millet 4 gözle turnuvalari bekliyecekler. yani evet, gelecegi var ve oyun sadece pay to win sistemili olmayacak, farklı seviyeli oyuncular arasında dengeli ve adil olacagani dediler. herkezin sansi asagi yukari ayni olacakmis. ve evet, benim görüsüme göre gelecegi var.

harika bir paylaşım 👌

Off topic. Thanks for the SPL game @oendertuerk

u r welcome @petervroom!
normally i do thursdays a post about my hosted poker tourney but i was today to busy and missed it...

I'll keep an eye out for it. I upvoted this post today though my vote is feeble ;)

ÖNDER KRAL ÇOK CLEAN ANLATIM

eyv aslanim ! ;)

You got a 29.88% upvote from @ocdb courtesy of @oendertuerk!

ilginc bir oyuna benziyor. duello soz konusu oldugunda daha eglenceli olacagina eminim. guzel tanitim yazisi icin tesekkurler :)

ben sana tsk ederim @artizm ;)

Kartların bir değer karşılığı olamaması kötü olmuş. bu oyun smt ile gelebilirdi.

eyvallah tanitimin ve emegin icin sagol :=)

en asagida steemmonsters steemit hesabi linkinde kücük hata olusmus. bir tane "m" eksik kalmis , hesabina yönlendiremiyor

gerisi süper, tavsiyelerin icin tsk 'ler !

sagol @talaxy, degistirdim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80