Steem Monsters #4 - Booster Packi

in #steemmonsters5 years ago

Przedmowa

Witajcie drodzy Steemianie...booster packi. Hazard czy pewny zysk?
Przeglądając tag #steemmonsters natrafiam na różne posty odnośnie booster packów. Jedni je wielbią za trafioną legendę wartą setki STEEM a drudzy mieszają je z błotem. To jak z nimi w końcu jest? Obiektywnej odpowiedzi raczej nie znajdziemy. Warto jednak zastanowić się jaki jest ich sens i co to właściwie są te Booster Packi...

Jeżeli jeszcze ktoś nie wie co to Booster Pack jest to paczka zawierająca pięć kart edycji Beta. Każda paczka zawiera gwarantowaną kartę Rare lub lepszą. Cena za jedną paczkę to 2 dolary lub ekwiwalent w krypto. Podaż paczek jest ograniczona dlatego niektórzy skupują duże ich ilości w celu późniejszego spieniężenia ich. Pytanie teraz - otwierać czy HODLować?

Ostatnio @samarek69 otworzył paczki, w których był Spirit of the Forest warty około 4 dolary....i kolejna karta warta 4 dolary...później 10 dolarów....i zakończył złotą kartą wartą około 50 dolarów. Niezły zysk prawda?
@kargul09 też się poszczęściło. Natomiast niektóre paczki, które widziałem nie zawierały nawet jednej piątej tej ceny.
Oczywiście, nikt nie mówił, że to jest forma zarobku. Niektórzy po prostu mieli farta :)

Pytanie jaki jest ich sens bytu na rynku? Na pewno wsparcie twórców dodatkowymi środkami oraz powiększenie swojej kolekcji kart. Jedynie od nas zależy co z paczką zrobimy...

Mnie udało się trafić w boosterze karty warte dokładnie 0.99 dolara. Czy straciłem? Nie, ponieważ paczkę miałem za darmo. Teraz pytanie....warto czy nie warto? :)


beta.PNG

Pozdrawiam, widzimy się na polu walki!

Sort:  

Kwestia ile paczek otwieramy, wreszcie musi coś wylecieć. Problem w tym że jak już trafimy kartę np. złotą to może być warta 0,50 albo 50 ale jest jeszcze kwestia sprzedania, niektóre są sporo warte ale trzeba długo je trzymać na rynku. Ja na Booster Packi narzekać nie mogę 😉

Posted using Partiko Android

No właśnie, za dużo zmiennych :P
Życzę szczęścia z kolejnymi

Posted using Partiko Android

Małe sprostowanie - ja wygrałem kartę wartą 50$ za podsumowanie sezonu i miejsce w Gold III ;p

A mi się wydawało, że to było z paczki :P

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97