"Vavien"

in #steemix5 years ago (edited)

Bir kaç gün önce " Vavien" filmini izledim. Her kesin efsane bir dizi olan "Avrupa Yakasından" Burhan Altıntop gibi tanıdığı Engin Günaydının baş rol aldığı ve senaryosunu yazdığı bu filmi izlemeyi çoktan pilanlasam da, seyredememiştim.

vavien-film.jpg
https://goo.gl/images/nkFdYV

Ama keşke daha önce seyreteseydim, film beni çok etkiledi ve hala da bu filmi düşünüyorum.
Filmin senaryosunu yazarken Engin Günaydın demiş "Türkiyede beni her kes Burhan Altıntop gibi tanıyor, ben bu adamı sevmiyorum, ben öyle biri değilim".

Ve qaliba farklı bir rol yaratarak insanların hatırasında yalnız Burhan gibi kalmak istememişti.
Ben bu sözleri filmi seyr etmeden önce okumuştum ve Enginin belki daha güzel karakterli bir insan rolu yaratarak Burhan gibi olmadığını göreceğimi sanmıştım.

vavien-yerli-film-tek-parca-720p-izle-730x411.jpg
https://goo.gl/images/EsMjdF

Evet, yaratdığı Celal rolu Burhandan çok farklı. Ciddi, çok zaman sinirli, korkunc ve sert kararlar vere bilen biridir.

Aslında filmi izlerken insanın kalbi acıyor bir az. Neden insanlar istemedikleri şeyleri yapmaya, mutlu olmadıkları biriyle yaşamaya mecbur? Bu her yerde var, dünyanın çoğu yerinde insanlar böyle mutsuz hayatlarına devam etmeye mecbur ve her birinin kendi sebepleri var. Ben de böyle insanlar çok gördüm.

Celal ailede mutlu değil, karısından nefret ediyor, oğlunu da pek sevmiyor. İşleri de iyi getmiyor, hayatında zevk aldığı bir tek şey abisiyle pavyona gitmekdir, orda çalışan bir kadına aşıktır.
Karısının babasının ona Almaniyadan gönderdiği paraları biriktirdiğini öğreniyor, ve karısından kurtularak bu paralarla hayatını değiştire bileceğini sanıyor.

490-254.jpg
https://goo.gl/images/EfJMP2

Bazıları bu filmin komedi olduğunu sanıyor, ama bu komedi değil ve olamaz da, daha çok psikolojik bir film bence.
Filmde konuşulacak şeyler çok, bunlardan biri de Binnur Kayanın yaratdığı Sevilay roludur. Bu kadın ne kadar masum ve samimidir.
Filme bakmanızı tavsiye ederim, Engin Günaydını bir de böyle görün.

Sort:  

Congratulations @taranaq19 ! You received a 15% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 1000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28