Market Nereye Kadar Düşeceksin

in #steemix5 years ago

kriptomn.png

Son zamanda Kripto piyasası düştükçe düşüyor yok artık daha düşmez herhalde diyoruz sabaha bir bakmışız bir daha düşmüş. Düş , düş , düş nereye kadar ? Herkes piyasanın artışı için aralık sonunu gösteriyordu fakat ben böyle düşünmüyordum. Belki bir süre daha düşüşler devam eder peşinden ufak bir artış ile %5 10 gibi sabitlenir fiyatlar ve şubatın sonu Martın başına doğru market fiyatlarının yükseleceğini düşünüyorum.( Yatırım Tavsiyesi Değildir.)
Tabiki bu yaptığım yorumlar tahmine dayalı değildir Bazı analizlere dayanıyor öyle grafik felan değil soldan sağa çizgi çekip artıcak felan demiyorum Kripto piyasasını ilgilendiren olaylardan yola çıkıyorum.
Bu Konuları Bir sonraki yazımda paylaşacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63330.76
ETH 3090.95
USDT 1.00
SBD 3.80