Neden Steemit'e geldim?!

in #steemix6 years ago (edited)

Merhaba. Benim adım Javid. Ben Azerbaycanlıyım ve Almanya'da yaşıyorum. İki yıl önce Bitcoin'i duydum. Sonra Kripto Paralarla ilgilendim. Üniversitede Bitcoin ve Kripto Paralar hakkında bir sunum yaptım. Birçok kişi sadece Bitcoin hakkında duymuşdu. Ama Bitcoin dışında başka Krpto Paraların da olduğunu bilmiyorlardı. Sunumum başkalarına ilginc geldi ve daha fazla ildiye sahip oldu. Kripto Paraları geleceğin parası olarak görüyorum. Kripto Paralar hakkında farklı şirketlerden farklı fikirler duymaq da benim ilgimi çekdi. 2 aydan beri Steemit'le birlikteyim. Steemit'in fikrini de çok beğendim. Burada aktif olmak ve çeşitli Programlara katılmak isterim. Elbette, Kripto Paralar içinde de favorilerim var. Bu Bitcoin, Byteball, IOTA, Steem, Ripple ve başkaları içerir. Ayrıca bazı fikirlerim var. Bunu sizinle paylaşacağım. Bana destek olursanız, Sevinirim. İyi Günlər, Herkese! ;-)
BeFunky-collage (1).jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86